دورهمی قصه های شبانه در کتابخانه داراب افسر بختیاری

مسئول کتابخانه داراب افسر بختیاری مسجدسلیمان از برگزاری ویژه برنامه دورهمی قصه های شبانه با حضور کودکان در این کتابخانه خبر داد.

ندا شهنی فیض، مسئول کتابخانه عمومی داراب افسر بختیاری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با گرامیداشت بیست و ششمین هفته کتاب و کتابخوانی یک دورهمی شبانه برای کودکان با برنامه قصه گویی، قصه خواندن و بازخوانی از بهترین کتابی که در کتابخانه خواندند انجام شد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد نشاط در کودکان و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ مطالعه سبب رشد هیجانی، عاطفی و سلامت روان کودکان می‌شود.

شهنی فیض اظهار داشت: قصه خوانی برای کودکان مهم ترین عامل موفقیت و پیشرفت آن‌ها در زندگی آینده‌ شان می شود و داستان ها و اشعاری که کودکان می خوانند و می شنوند، اثری عمیق در فکر و روحیه آن ها گذاشته و آن ها را برای رویارویی با مسائل رشد و معاشرت با دیگران آماده می سازد و نیز در درک و فهم مشکلات زندگی آنان را یاری می کند.

مسئول کتابخانه داراب افسر بختیاری مسجدسلیمان افزود: قصه گویی شبانه از سری برنامه هایی است که هدف از اجرای آن اهمیت قصه و قصه گویی در بین کودکان و نوجوانان و هم چنین تاثیر آن بر تخیل کودک است.

این مقام مسئول تصریح کرد: قصه گویی شبانه تاثیر عمیقی بر روحیات فرزندان آنان داشته، به طوریکه باعث شده این فعالیت در منازل هم اجرا شود.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقه قصه گویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.