برگزاری برنامه قصه خوانی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان در بهبهان

مسئول کتابخانه شهید پیشبهار بهبهان از برگزاری برنامه قصه خوانی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مهدکودک نواندیش این شهرستان خبر داد.

امیدیان، مسئول کتابخانه شهید پیشبهار بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه قصه خوانی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان توسط درخشان کتابدار این کتابخانه در مهدکودک نواندیش این شهرستان برگزار گردید.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه قصه گویی موجب رشد هیجانی، عاطفی و سلامت روان کودکان می‌شود و یکی از مهم ترین عوامل موفقیت و پیشرفت کودکان است.

امیدیان تصریح کرد: به همین منطور برنامه ای به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و آشنا کردن کودکان با مهربان ترین دوست(کتاب) با همکاری مهدکودک نواندیش برگزار شد.

مسئول کتابخانه شهید پیشبهار بهبهان افزود: در ابتدامریم درخشان به روایت قصه "تا سه می شمرم" به نویسندگی "امیل ژادول" و ترجمه  "کلر ژوبرت " پرداخت.

این مقام مسئول هدف از روایت این قصه را جذب کودکان به کتاب و کتابخوانی و آموزش شمارش اعداد عنوان کرد و در انتها از بچه ها خواسته شد پیامی که از این قصه را درک کردند ذکر کنند.

امیدیان اذعان داشت: پس از اجرای برنامه قصه خوانی مسابقه نقاشی با موضوع"کتاب دوست مهربان ما" در بخش کودک این کتابخانه برگزار شد و از کودکان خواسته شد با راهنمایی کتابدار و همراهی مربی خود و با کمک قوه ذهن و درک خود از فضا نقاشی ترسیم کنند.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقه نقاشی

برچسب ها: هقته کتاب ، نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار