به بهانه هفته بسیج انجام می شود

برگزاری 550 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در استان اردبیل

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل از برگزاری 550 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته بسیج در اردبیل خبر داد و گفت: مفتخر هستیم که امروزه بسیج به بازوی توانمند نظام و انقلاب تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ شکور عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل در نشست خبری سی و نهمین سالگرد هفته بسیج در اردبیل، اظهار کرد: پنجم آذر ماه سال۵۸ یادآور فرمان تاریخی امام راحل (ره) در خصوص تشکیل بسیج مستضعفین است.

وی افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان تمام قد در مقابل ایران اسلامی ایستادند و در چنین برهه‌ای بود که امام راحل با ایجاد بسیج مستضعفین حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی را به خود مردم سپردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بسیج در تمام عرصه‌ها وارد و امروز به الگوی بزرگی در جهان تبدیل شده و پرچم هیهات من الذله را در جهان برافراشته است.

وی به اصول ۱۵۰ و ۱۵۱ قانون اساسی در خصوص وظایف بسیج نیز اشاره کرد و گفت: امروز نهال بسیج که به فرمان امام راحل (ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده بود به درختی تنومند تبدیل شده است.

عبدی ادامه داد: امروز تفکر و اندیشه بسیج در هر جای جهان ایجاد شده، دشمنان در آن نقطه شکست خورده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل، بیان داشت: عمل به‌اندازه و به‌هنگام بسیج امروز در تمام عرصه‌ها خود را نشان داده است؛ بر این اساس هر جا تفکر بسیجیدر آن حاکم باشد موفقیت‌های بزرگی را در آن عرصه شاهدیم.

وی ادامه داد: هدف بسیج خدمت به مردم و کشور است و این مسأله در قالب طرح‌های اعتلا که جزو طرح های اولویت‌دار بسیج است انجام می‌شود.

عبدی افزود: طرح‌های ایجاد امنیت، طرح همگام با کشاورزی، اردوهای جهادی، شیفت خدمت و ... با همکاری اقشار مختلف بسیج در ایام هفته بسیج در استان انجام می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به نقش بسیج در ایام هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیج همانند روزهای جنگ سخت امروز نیز در عرصه‌های جنگ نرم نقش خود را در ایجاد قدرت نرم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن به خوبی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/س

بسیج بازوی توانمند نظام و انقلاب است

برچسب ها: هفته بسیج ، اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار