مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل؛

دانش آموزان در صحنه های مختلف کشور نقش ایفا می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دانش آموزان و فرهنگیان در تمامی برهه های حساس کشورمان ایفای نقش کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با عنوان اینکه آموزش و پرورش 36 هزار شهید دانش آموز و 5 هزار شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار داشت: در استان اردبیل نیز 729 دانش آموز و 63 فرهنگی به مقام شامخ شهادت نایل شده اند.

وی با اشاره به نقش دانش آموزان در عرصه های سیاسی و اجتماعی کشور، خاطر نشان ساخت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم در سنگر علم و تحصیل نیز مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تببین برنامه های 13 آبان و هفته بسیج دانش آموزی تصریح کرد: 13 آبان امسال نماد استکبار ستیزی، بعنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.

ناصری در ادامه به حضور گسترده تشکل های دانش آموزی با حمایت مدیران مدارس در راهپیمایی یوم الله 13 آبان اشاره کرد و گفت: امسال در شرایط خاصی قرار داریم چرا که دشمنان انقلاب تصمیمات خصمانه ای را در قبال کشورمان ایران گرفته اند و روحیه انقلابی ملت را نشانه گرفته اند.

وی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان همراه با ملت ایران و با شرکت در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر با آرمان های امام خمینی ره تجدید بیعت خواهند کرد .

انتهای پیام/ح

دانش آموزان آینده سازان  مرز و بوم در سنگر علم و تحصیل مشغول به فعالیت هستند

 

برچسب ها: دانش آموزان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.