استان اردبیل رتبه اول اعزام راهیان نور دانش آموزی کشور را کسب کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان اردبیل رتبه اول اعزام راهیان نور دانش آموزی کشور را در سال 97 به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از مشارکت بیش از 2 هزار دانش آموز بسیجی در اردوهای طرح جهادی هجرت 3 خبرداد و افزود: دانش آموزان با حضور و مشارکت در این اردوهای جهادی و سازندگی به آبادی و زیبا سازی مدارس مناطق محروم استان کمک رسانی و خدمات رسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه سالانه ده ها هزار دانش آموز به مناطق مختلف عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام می شوند افزود: این اعزام ها در دو بخش خواهران و برادران و با همکاری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، بسیج دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 980 واحد بسیج دانش آموزی در مدارس نواحی نوزده گانه استان اردبیل اعم از خواهران و برادران فعالیت می کنند.

ناصری با اشاره به اینکه مسابقات لیگ علمی پایا یکی از مسابقات مشارکتی سازمان بسیج دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل است افزود: این آزمون همه ساله در 14 رشته بصورت تیمی در بین دانش آموزان برگزار می شود که در سال جاری هفت تیم برتر استان اردبیل از این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه یافته بودند.

وی در تشریح یکی دیگر از طرح های ملی و مشترک بسیج دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با عنوان طرح شهید بهنام محمدی بیان کرد: طرح شهید بهنام محمدی یک طرح جامع و هم افزایی میان خانواده، مدرسه، مسجد و دانش آموز است که با شناسایی 49 مدرسه این طرح بصورت برنامه ریزی شده در این مدارس اجرا می شود.

ناصری با دعوت از همه دانش آموزان و فرهنگیان استان در یوم الله 13 آبان ماه گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته دانش آموزان در کنار معلمان و مدیران ادارات اموزش و پرورش استان اردبیل در این روز مهم که متفاوت تر از سالهای دیگر خواهد بود برای خنثی سازی توطئه های دشمن بصورت با شکوه و منسجم شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

فعالیت 980 واحد بسیج دانش آموزی در مدارس اردبیل

برچسب ها: بسیج ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.