لیگ دسته یک فوتبال؛

ثبت شکستی دیگر در کارنامه قشقایی

شاهین شهرداری بوشهر با مغلوب کردن قشقایی در خانه، پیروز بازی تیم‌های بالای جدول بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۱۳ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز، تیم قشقایی شیراز در ورزشگاه پارس با یک گل نتیجه را مقابل میهمانش شاهین شهرداری بوشهر واگذار کرد.

رضا دهقان در دقیقه ۶۹ نیمه دوم با گلی که وارد دروازه مسلم حق شناس کرد، ۳ امتیاز این مسابقه را به تیم شاهین شهرداری بوشهر هدیه کرد.

قشقایی با متحمل شدن چهارمین شکست این فصل و ۱۶ امتیاز، در مکان هفتم جدول رده بندی باقیماند.

محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پایان بازی بیان کرد: بازی سنگینی برای ما و قشقایی بود و تیم حریف پا به پای بازیکنان ما دویدند، اما بازیکنان شاهین از موقعیت بدست آمده بهتر استفاده کردند و به کل رسیدیم هرچند می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست یابیم.

وی گفت: جا دارد به مجموعه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تبریک بگویم که علی رغم کم لطفی‌هایی که از سمت مسئولین به تیم می‌شود، اما جز مدعیان صعود به لیگ برتر قرار داریم و شاید این مسئله باعث شود در ادامه راه توجه ویژه‌ای به ما شود.

فکری نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه پارس هم انتقاد داشت و گفت:: حیف است که ورزشگاه زیبای پارس که می‌تواند میزبان بازی‌های بزرگ باشد از چمن بی کیفیتی برخوردار باشد.

فروردین مربی تیم قشقایی هم به تیم شاهین بابت کسب برد تبریک گفت و افزود: تیم ما امروز اصلا بازی خوبی ارائه نکرد و سزاوار شکست بودیم و در کنترل توپ ضعیف بودیم و صلابت بازی‌های گذشته را نداشتیم هرچند شاهین هم تیم همیشگی نبود، اما از تک موقعیت خود استفاده کرد و برنده از زمین خارج شد و از هواداران بخاطر این شکست عذرخواهی می‌کنم.

تیم قشقایی در هفته ۱۴ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور استراحت خواهد داشت.

انتهای پیام/چ

مصاف قشقایی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.