شارقی خبر داد

فروش محصولات روستاییان با فناوری آی تی سی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: روستاییان بعد از آموزش برای فروش محصولات و تولیدات خود از اقتصاد دیجیتال(ITC) استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثریا شارقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران در نشست مشترک مشاوران امور بانوان فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: استان تهران دارای 700 روستا است که اهالی آن‌ها در خصوص اقتصاد دیجیتال(ITC) آموزش‌های لازم را می‌بینند تا  به راحتی محصولات و تولیدات خود را از این طریق به فروش برسانند.

وی افزود: همواره موضوع دسترسی به بازار برای عرضه محصولات در اقتصاد دیجیتال مطرح بود که روستاییان با این موضوع مشکل داشتند و این مشکل با استفاده از ظرفیت فروش اینترنتی رفع شد.

شارقی در رابطه با بیمه زنان خانه دار نیز گفت: دولت خدمت بسیار خوبی در زمینه بیمه زنان خانه دار انجام داده است و زنان 17 تا 50 ساله با پرداخت 138 هزار تومان می‌توانند به بازنشستگی برسند و حداقل حقوق اداره کار را دریافت کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت بسته‌های حمایتی برای کارآفرینان در نظر گرفته است و به افرادی که در نمایشگاه‌های داخلی شرکت می‌کنند یک میلیون و 800 هزار تومان و به کارآفرین‌هایی که در نمایشگاه‌های خارجی شرکت می‌کنند 10 میلیون تومان یارانه پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار