فعالیت کارخانه آرتاویل تایر اردبیل از سر گرفته می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با خریداری مواد اولیه خط تولید کارخانه آرتاویل تایر اردبیل دوباره راه انداخته شد و تولید در این واحد از سر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید حامد عاملی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص تعطیلی کارخانه آرتاویل تایر اردبیل اظهار داشت: دلیل تعطیلی این کارخانه طولانی شدن فرآیند تامین مواد اولیه است که هم‌اکنون در حال حل‌و‌فصل بوده و بزودی رفع می‌شود.

دکتر عاملی خاطر نشان کرد: تا ده روز آینده مواد اولیه تأمین می‌شود و طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با وزیر صمت پیگیر حل این مشکل هستیم تا بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن این مسئله را حل کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: خبر تعطیلی کارخانه آرتاویل تایر اردبیل که در فضای مجازی منتشر شده متأسفانه با برخی از شایعات درهم آمیخته که دامن زدن به برخی موضوعات در این زمینه صحت نداشته و کذب است و دلیل تعطیلی موقت این کارخانه کمبود مواد اولیه در این کارخانه است.

عاملی گفت: کارخانه آرتاویل تایراز واحدهای مهم صنعتی استان بوده که درحال حاضرطرح توسعه این واحد برای لاستیک های سنگین نیز در حال اتمام است و امید می رود تا پایان سال به بهره برداری برسد و شایعه تعطیلی این کارخانه بزرگ فقط در حد یک شایعه بود و مشکلی در این زمینه نبود.

وی اظهار کرد: این کارخانجات به‌عنوان یکی از بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی شمال غرب کشور در 6کیلومتری شهر اردبیل احداث شده و با توجه به اهمیت و نقش تولیدات داخلی در افزایش درآمد ملی و توسعه صادرات غیرنفتی و نیز به ‌منظور نیل به خودکفایی در زمینه ساخت تایر با بهره‌ گیری از آخرین تکنولوژی در زمینه ساخت انواع تایر از سال 1376 فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده و نام تجاری گلدستون را برای محصولات خود برگزیده است.


بیشتر بخوانید: شایعه تعطیلی کارخانه آرتاویل تایر اردبیل


انتهای پیام/س

خرید مواد اولیه کارخانه آرتاویل تایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار