صالحی‌امیری: وزنه‌برداری ایران در مسیر موفقیت قرار گرفته است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: به موفقیت رشته وزنه‌برداری در میادین پیش‌ِرو، به‌خصوص بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو امیدوارم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، سید رضا صالحی‌امیری در خصوص موفقیت اخیر وزنه‌برداران کشورمان در رقابت‌های جهانی عشق‌آباد گفت: کسب عنوان سومی آن هم با تیمی ناقص در مسابقات جهانی ترکمنستان کار بزرگی بود که بابت آن به تمام مسئولان، کادر فنی و ملی‌پوشان این رشته تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

او ادامه داد: طبق گزارشات مسئولین فدراسیون و کارشناسان، امسال به‌خلاف سال گذشته تمامی کشورهای مطرح در این رویداد حضور داشتند تا وزنه‌برداران کشورمان در رقابتی تمام‌عیار به مصاف حریفان خود بروند و این افتخار بزرگ را به دست آورند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: این رشته از گذشته‌های دور برای کشورمان افتخار و پیروزی کسب کرده و در بیشتر رویدادهایی که شرکت کرده موجبات شادی و نشاط عمومی و جامعه ورزش را فراهم ساخته است. به موفقیت وزنه‌برداری در مسابقات پیشِ‌رو به‌خصوص بازی‌های المپیک 2020 توکیو، هرچند با سهمیه اندک بسیار امیدوارم.

او در پایان خاطرنشان کرد: حمایت از تمامی رشته‌ها به‌ویژه رشته‌های المپیکی و مدال‌آور در دستور کار ستاد عالی و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک است و در حد و حدود اختیارات و توان‌مان از آنها حمایت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

سومی شاگردان برخواه در بخش تیمی/نایب قهرمانی ایران در رده بندی مدالی

گاف عجیب فدراسیون جهانی وزنه‌برداری /قزاقستان جای ایران در رده سوم را گرفت


انتهای پیام/

اظهارات صالحی امیری در خصوص وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار