موسوی: مسئولان پیگیر تغییر رنگ مدالم هستند/ تمریناتم را شروع کرده و منتظر دعوت برخواه هستم

دارنده مدال برنز وزنه برداری قهرمانی جهان گفت: نامه نگاری‌هایی توسط مسئولان فدراسیون وزنه برداری کشورمان انجام شده تا رنگ مدال جهانی ام از برنز به نقره ارتقا یابد.

موسوی: مسئولان پیگیر تغییر رنگ مدالم هستند/ تمریناتم را شروع کرده و منتظر دعوت برخواه هستمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سال گذشته بود که با اعلام فدراسیون وزنه‌برداری جهانی، دوپینگ سه وزنه بردار آقا و یک خانم در مسابقات جهانی 2017 آناهایم آمریکا مثبت اعلام شد.

در همین راستا سید ایوب موسوی در دسته 94 کیلوگرم این پیکارها به مدال برنز رسید و ائوریماس دیدژبالیس از لیتوانی نشان نقره را از آن خود کرد که با توجه به مثبت شدن تست دوپینگ او، مدال نقره بر سینه این ورزشکار خوزستانی آرام گرفت.

با وجودی که یک سال از این موضوع می گذرد اما تا به امروز در سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری رنگ مدال موسوی از برنز به نقره ارتقا نیافته و مشخص نیست چه زمانی قرار است این اتفاق به وقوع بپیوندد.

خوشحالم محمد پور پس از شش سال به حقش رسید

موسوی در همین رابطه به خبرنگار ما گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم این مسئله یک پروسه طولانی مدت است و بعید است به این زودی ها حل شود. چنانچه یادتان باشد ماجرای سعید محمد پور هم نزدیک به پنج سالی طول کشید تا اینکه ماه گذشته پس از اثبات شدن دوپینگ چهار نفر اول المپیک لندن مدال طلای 2012 به او رسید. اگر چه نامه نگاری هایی توسط مسئولان فدراسیون وزنه برداری کشورمان انجام شده و قول مساعد داده اند تا مانند موضوع سعید محمد پور این مسئله را هم در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنند. خیلی خوشحالم که محمد پور پس از شش سال دوندگی به آنچه که استحقاقش را داشت رسید

او درباره اینکه چه زمانی به اردوهای تیم ملی بازمی گردد، گفت: خوشبختانه پس از نزدیک به یک سالی که از ناحیه کتف با آسیب دیدگی مواجه بودم در حال حاضر مصدومیتم برطرف شده است و تمرینات سبک را شروع کرده ام، هر زمان که سرمربی تیم صلاح بداند و من را به اردوها دعوت کند، با فراغ بال در خدمت تیم ملی خواهم بود.

موسوی در مورد عنوان سومی تیم ملی هم در رقابت های جهانی اظهار داشت: با وجودی که تلفیقی از نفرات جوان و بزرگسال به نمایندگی از کشورمان در مسابقات جهانی عشق آباد شرکت کرده بودند و کمتر کسی پیش بینی می کرد در بین سه تیم برتر قرار بگیریم، اما همان طور که دیدید ورزشکاران ما توانستند ضمن کسب مقام سومی نتایج خوبی را هم بدست بیاورند و این نشان می دهد که کشور ما از لحاظ استعداد در وضعیت خوبی قرار دارد.

مسئولان نگذارند ورزشکاران به حال خود رها شوند

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در پایان تصریح کرد: به نظرم حیف است که قهرمانان ما همین طور به حال خود رها شوند و از مسئولان درخواست می کنم حمایت بیشتری از ورزشکاران به عمل بیاورند تا آنها بتوانند در مسابقات برون مرزی با انگیزه بیشتری به روی تخته بروند تا در کنار آن هم برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنند.


بیشتر بخوانید:

موسوی:قسمت نبود به بازی های آسیایی بروم/رکوردهایی که در روز رکوردگیری زدم، در حد محلات هم نبود

موسوی:تلاش می کنم تا در بازی های آسیایی در ترکیب اصلی تیم باشم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار