آغاز سومین جشنواره ایده سبزکوه چهارمحال و بختیاری

سومین جشنواره ایده سبزکوه استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سومین جشنواره ایده سبزکوه استان چهارمحال و بختیاری در بخش دانشجویی و آزاد و با شعار «هدایت، مهارت و حمایت» در دانشگاه شهرکرد آغاز شد.

این جشنواره با موضوع عمومی «کشاورزی و محیط‌زیست، مدیریت و برنامه‌ریزی، علوم پایه، فنی و مهندسی، مدیریت شهری، علوم انسانی و علوم پزشکی» و موضوع اختصاصی «بحران آب، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه ملی و فضای مجازی» در حال برگزاری است.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۳۰ آذرماه جاری، به سامانه اینترنتی www.sabzkooh.ir مراجعه و ایده خود را ثبت کنند.

ایجاد نشاط اجتماعی و فرهنگی، اصلاح نگرش اقتصاد مقاومتی، شناسایی فن آفرینان عرصه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی استان، فرصت سازی مناسب برای صاحبان ایده، برنامه‌ریزی اصولی و صحیح در حمایت از ایده‌ها، تجاری‌سازی ایده‌های برتر، حمایت از طراحان علمی و دارای ایده‌های کارآفرین مبتنی بر ایده‌های نوین، جلب و هدایت سرمایه‌گذاری در راستای علوم نو پا و دانش‌بنیان و در حال رشد، راه اندازی بورس ایده و ارائه ایده‌های متناسب با طرح‌های اجرایی، ایجاد ظرفیت لازم برای سرمایه گذاری در بخش ایده‌های زود بازده، ایجاد زنجیره تأمین، تجهیز، ساخت، فروش جهت عملیاتی نمودن ایده، تکریم ایده پردازان و پژوهشگران صاحب ایده و فکر خلاق، و ایجاد بانک ایده از اهداف برگزاری این جشنواره می‌باشد.

گفتنی است: اختتامیه این جشنواره پس از داوری علمی و فنی آثار ارسالی، در اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

اولین و دومین جشنواره ایده سبزکوه در چهارمحال و بختیاری، در سال‌های ۹۵ و ۹۶ به همت مرکز رشد واحد‌های فناوری دانشگاه شهرکرد و با همکاری و مشارکت نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف استان برگزار گردید.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/خ

سومین جشنواره استانی ایده سبزکوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.