دومین جشنواره ایده سبزکوه برگزار می‌شود

دومین جشنواره ایده سبزکوه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مجتبی بنیادیان رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز فراخوان ثبت‌نام دومین جشنواره ایده سبزکوه در استان گفت: این جشنواره با شعار هدایت، مهارت و حمایت، و با هدف تبلیغ و ترویج ایده‌پردازی و تبدیل علم به پدیده و جلب و هدایت سرمایه‌گذاری در حوزه علوم نوپا و دانش بنیان، آذرماه امسال در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، با همکاری مراکز علمی و پژوهشی و اجرایی در محور اختصاصی بحران آب، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه ملی و فضای مجازی و در محور عمومی کشاورزی و محیط زیست، مدیریت و برنام‌ریزی، علوم پایه و فنی مهندسی، مدیریت شهری، علوم انسانی و علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

بنیادیان ادامه داد: ایده‌های برتر دانش‌آموزی در هفته پژوهش و فناوری معرفی، و نتایج نهایی جشنواره در هفته فجر امسال اعلام می گردد و برگزیدگان علاوه‌ بر تجلیل، از تسهیلات مراکز علمی و پژوهشی در مسیر تبدیل ایده به محصول برخوردار می‌شوند.

وی اضافه کرد: علاقمندان از اول تا ۳۰ آبان‌ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به نشانی اینترنتی sabzkoohchb.ir ایده‌های خود را در سامانه مربوطه ثبت کنند.

انتهای پیام/خ

دومین دوره جشنواره ایده سبزکوه در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار