تاسیس اداره صادارت و واردات برای قزوین ضروری است

معاون عمرانی استاندار قزوین تاسیس اداره صادارت و واردات در چارت سازمانی اداره استاندارد را ضروری دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه استاندارد سازی کالا و خدمات گفت: درحال حاضر استان دارای دفتر نمایندگی اداره صادرات و واردات است که با توجه به ضرورت وحجم بالای کار این دفتر نمایندگی باید برای تاسیس اداره مذکور در استان اقدام شود.

فرخ زاد تاکید کرد: سند چشم انداز توسعه و ارتقای کیفیت خدمات و کالا در اسرع وقت به روز رسانی و به شورای برنامه ریزی ارائه شود.

وی، استفاده از سیستم تشویق و تنبیه برای واحد‌های تولیدی و خدماتی را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: نیاز است اسامی واحد‌هایی که استاندارد‌های لازم را رعایت نکرده اند به شورای برنامه ریزی استان داده شود.

فرخ زاد درباره استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف انرژی گفت:در تابستان امسال با کمبود آب و برق مواجه بودیم و این امکان وجود دارد که در زمستان نیز کمبود گاز داشته باشیم بنابراین لازم است دستگاه‌های اجرایی ملزم به صرفه جویی در مصرف انرژی شوند.

معاون عمرانی استاندار گفت: همچنین نیاز است شاخص عملکرد هر دستگاه به طور جداگانه و با توجه به نیار‌های آن دستگاه تعریف شود.

وی درباره آزمایشگاه‌های بتن خاطر نشان کرد: در شورای فنی استان برای رفع موانع اداری آزمایشگاهها، مصوبه‌ای داشتیم مبنی بر اینکه آزمایشگاه‌هایی که از نظام مهندسی و راه و شهرسازی پروانه و صلاحیت اخذ می‌کنند، به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد معرفی شوند.

انتهای پیام/

جلسه استاندارد سازی کالا و خدمات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.