عبدالله به پاریس سفر کرد

رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان برای اشتراک در نشست سازمان همکاری و توسعۀ اقتصادی اروپا صبح امروز وارد پاریس شد.

عبدالله به پاریس سفر کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرد که عبدالله عبدالله در رأس یک هیأت بلندپایۀ دولتی، به دعوت سازمان همکاری و توسعۀ اقتصادی اروپا، صبح امروز (دوشنبه ۲۸ عقرب) وارد پاریس پایتخت فرانسه گردید.

در جریان این سفر، عبدالله عبدالله در افتتاح و نشست‌های هفته‌ی اروپایی ـ آسیایی ۲۰۱۸ سازمان همکاری‌ و توسعه‌ی اقتصادی اشتراک و سخنرانی می‌کند.

وی همچنین در دو نشست دیگر این سازمان درباره‌ی اولویت‌های اصلاحات در افغانستان و چشم‌انداز روابط با سازمان همکاری ‌و توسعه‌ی اقتصادی در بخش تقویت توسعه‌ی بخش خصوصی و سیاست‌های کار‌آفرینی و شکل‌دهی آینده با اتخاذ سیاست‌های معقول در امور جنسیتی (جندر) اشتراک و سخنرانی می‌کند.

در خبرنامه ریاست اجرایی آمده است که عبدالله عبدالله در در حاشیه‌ی این سفر با مقامات فرانسه، رئیس سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، رئیس یونسکو و سران هئیت‌های اشتراک کننده در این نشست دیدار و گفتگو می‌کند.

وزیر اقتصاد، رئیس دارالإنشای شورای وزیران، مشاور ارشد اقتصادی رئیس جمهور، معین وزارت تجارت و صنایع و شماری دیگر از مسوولان بلند رتبه‌ در این سفر رئیس اجرایی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.