مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان؛

دلخوشی دشمن به جنگ رسانه‌ای علیه انقلاب است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: باید دقت کرد که پیام دشمن شادکن در فضای رسانه‌ای منتشر نشود و نباید دل مردم را لرزاند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در نشست خبری با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت کار رسانه گفت: قدرت نفوذ و تاثیر رسانه‌ها متفاوت است، اما هر رسانه به اندازه مخاطب خود تاثیرگذار است.

وی افزود: رسانه‌ها ابزار قدرت و حاکمیت حکمرانان در سراسر دنیا هستند و به همین لحاظ دشمنان ما بیشترین امیدشان به استفاده از ابزار رسانه در مقابله با تفکر انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است و میلیارد‌ها دلار در این زمینه هزینه و اتاق‌های فکر تشکیل داده و با تولید محتوا، هجوم هماهنگی را انجام می‌دهند.

علیرمضانی با اشاره به شلیک موشک از سوی مقاومت به سمت اسرائیل و عقب نشینی اسرائیل تصریح کرد: دشمن در حوزه نظامی توفیقی ندارد و به توفیق در این حوزه هم امیدی ندارد و در عرصه سیاسی نیز نتوانستند دولت‌های دیگر را در تحریم‌ها همراه خود کرده، از شعارهایشان عقب نشستند و به اصطلاح خودشان معاف کردند.

وی بیان کرد: دشمن به عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای دلخوش کرده که اگر بتوانیم با تدبیر، عقلانیت و شجاعت پاسخ آن‌ها را بدهیم، در این عرصه نیز دشمن شکست می‌خورد منتها در این راستا نیاز به همراهی، دلسوزی و احساس تعلق بیشتر داریم.

وی افزود: صدا و سیما به عنوان رسانه نظام بر خود تکلیف دیده در مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن از موجودیت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کند و در این راستا برنامه‌های متعددی را در بخش‌های مختلف تدارک دیده است.

علیرمضانی با اشاره به برنامه‌های تولید شده صدا و سیمای مرکز کرمان در ۷ ماهه سال جاری تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه تلویزیونی معادل ۸ هزار دقیقه، مستند‌های مشاهیرانقلاب و ارمغان انقلاب، تله فیلم و ... در حوزه سیما در راستای خدمات انقلاب اسلامی و در حوزه صدا ۱۱ هزار و ۱۲ دقیقه در چهار طبقه برنامه سازی در زمینه معرفی دستاورد‌های انقلاب در چهلمین سال توسط صدا و سیمای مرکز کرمان تولید و پخش شده است.

وی در ادامه بیان کرد: از میزان مخاطبان صدا و سیمای مرکز کرمان رضایت نسبی داریم که براساس نظرسنجی، حدود ۶۰ درصد از مردم مرکز استان مخاطب صدا و سیمای کرمان هستند.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کرمان با اشاره به تولیدات شعر و موسیقی و همچنین تولیدات منتشر شده در فضای مجازی اظهار کرد: علی رغم دشمنی‌های زیاد علیه جمهوری اسلامی، این همه پیشرفت کرده ایم و اگر دشمن سد راه ما نمی‌شد، کسی جلودار انقلاب اسلامی نبود.

وی با اشاره به فرموده امام راحل در زمینه صدور انقلاب اسلامی افزود: امروز بدون نظر مساعد جمهوری اسلامی، قدرت‌های بزرگ نمی‌توانند کاری در منطقه انجام بدهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: دشمن به عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای دلخوش کرده که اگر بتوانیم با تدبیر، عقلانیت و شجاعت پاسخ آن‌ها را بدهیم، در این عرصه نیز دشمن شکست می‌خورد.

در این نشست همچنین مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان، به پرسش‌های خبرنگاران نیز پاسخ گفت.

اعتماد سازی، ارائه برنامه‌های مفرح، تریبون آزاد بررسی مشکلات اجتماعی، نشست خبری ویژه جنوب کرمان، انعکاس ظرفیت‌های و پتانسیل‌های جنوب کرمان و راه اندازی اتاق فکر در صدا و سیمای مرکز کرمان در ساخت برنامه ها‌ی مختلف از جمله مهمترین درخواست‌های اصحاب رسانه در این نشست بود.

انتهای پیام/ی


دشمن به جنگ رسانه‌ای دل خوش کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار