سرپرست استانداری سمنان:

دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است

سرپرست استانداری سمنان گفت: وظیفه دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است و از برگزاری این جشن ها دشمن به ستوه می آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان گفت: وظیفه دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است و از برگزاری این جشن ها دشمن به ستوه می آید.

وی افزود: برگزاری این جشن ها باید جامعه هدف داخلی باشد و هدف از برگزاری این جشن ایجاد امید و امیدافزایی در بین مردم باشد.

ناجی تصریح کرد: در بین برگزاری این جشن ها باید آن چیزی ارائه شود که مردم د وست دارند و به سوالات آن ها باید در خصوص نظام و انقلاب پاسخ داده شود تا قانع شوند.

سرپرست استانداری سمنان عنوان داشت: همه قشرهای جامعه مخصوصا قشر جوان مثلا در حوزه امنیتی این که چه اقداماتی شده است باید بیان شود تا همه ی جوانان از این دستاورد ها آگاه شوند.

ناجی اضافه کرد: برگزاری این جشن نشان از نظام غیر آرمانی ما است و برنامه هایی که ارائه می شود باید سعادت و تعالی بشر را به همراه داشته باشد. در جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی طرز بیان ، انواع شکاف موضوعات و بیان اقدامات به نوعی باشد که جواب سوال های مردم داده شود.

انتهای پیام / گ

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان برگزار شد

 

برچسب ها: استانداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.