فرماندار بویراحمد خبرداد:

حل مشکل فاضلاب سپتیک و زباله ها شهر یاسوج در آینده نردیک

فرماندار بویراحمد از حل مشکل فاضلاب سپتیک و زباله ها درشهر یاسوج خبرداد.

فرماندار شهرستان بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛گفت:  دو موضوع تخلیه فاضلاب سپتیک شهر یاسوج که در فصل تابستان به یک معضل تبدیل شده و موضوع دفن نخاله و زباله های شهر یاسوج بررسی و در آینده نزدیک این مشکلات حل می شوند.

کناری با بیان اینکه  آب و فاضلاب شهری ملزم شد مشکل فاضلاب سپتیک شهر یاسوج را طریق تصفیه خانه شهر یاسوج مشکل حل کندتصریح کرد:  آب و فاضلاب روستایی ملزم شد فاضلاب روستایی را در تصفیه خانه دشتروم و تصفیه خانه شهر سی سخت تخلیه کنند.

فرماندار بویراحمد با توجه به اینکه این پساب درازمدت بوی نامطبوعی دارد افزود: قرار شد ظرف یک هفته محلی در اختیار آب و فاضلاب قرار داده شود که در دراز مدت اگر نخواهند از تصفیه خانه شان استفاده کنند. برای این بوی بد از چاه جاذب یا حوضچه جاذبه آب و فاضلاب استفاده کنند.

کناری در خصوص دفن نخاله ها و زباله‌ها با انتقاد از شهرداری یاسوج که قرار بود تا 23 آبان ماه هم زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذارکارخانه بازیافت را مشخص کند گفت: شهرداری تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده است.

کناری گفت: یک ماه دیگر به شهرداری یاسوج فرصت داده شد که کارخانه بازیافت و زیرساخت هایی که برای این کارخانه در دو پشته دشت روم در نظر گرفته شده تعیین تکلیف کند.

وی همچنین گفت: برای نخاله‌های ساختمانی هم منابع طبیعی دو نقطه را در اختیار شهرداری یاسوج قرار بدهد که این دوتا محل کارشناسی شوند که این نخاله ها هم دفن بهداشتی شوند و در حومه شهر یاسوج در مناطق گردشگری رها نشوند.

انتهای پیام/د

تشکیل کارگروه پسماند شهرستان بویراحمد با حضور اعضا

برچسب ها: پسماند ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.