استاندار کهگیلویه وبویر احمد

اجرای طرحهای عمرانی استان بدون محدودیت مالی

استاندار کهگیلویه وبویر احمد گفت:برای اجرای طرح‌های عمرانی کهگیلویه وبویراحمد محدودیت مالی چندانی وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛استاندارکهگیلویه وبویراحمد در نشست بررسی مشکلات طرح‌های عمرانی شهرستان گچساران گفت: امسال جزء سال‌های خوب در زمینه اعتبارات تملک دارایی است و درطول یک دهه گذشته چنین تخصیصی را دراین مقطع نداشتیم.
احمدی با اشاره به موانع اجرای طرح‌های عمرانی افزود: امروز دیگر دوره عافیت طلبی و بی تفاوتی نیست و مقطعی‌ است که باید با همدلی و وحدت تلاش کنیم موانع و مشکلات را فراروی ملت و مردم برداریم.
وی گفت:مدیر ما باید مدیری جهادی باشد شب و روز نشناسد، وقت و بی وقت پای کار باشد، از طرح‌ها بازدید کند و مشکلات مردم را ببیند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز با اشاره به اینکه تا چند روز آینده اعتبارات اختصاص یافته به تفکیک طرح‌ها به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می شود گفت: در اعتبارات استانی ۸۵ درصد، در اعتبارات ارتقاء شاخص ۹۲ درصد و در اعتبارات نفت ۸۱ درصد از کل اعتبارات سال تخصیص داده خواهد شد.
رحیمی فرماندار گچساران هم گفت: امسال از محل اعتبارات مختلف حدود دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به شهرستان گچساران تخصیص داده شد.
راستا معاون ساخت و توسعه اداره کل راه و شهرسازی استان نیز گفت:در شهرستان گچساران ۶۰ کیلومتر راه اصلی در قالب ۷ طرح و ۸۸ کیلومتر بهسازی و تکمیل وروکش آسفالت راه روستایی در قالب ۴ طرح در حال اجرا است.
پاسره مدیرعامل آب وفضلاب روستایی استان هم گفت:مجتمع آبرسانی به باباکلان، مجتمع آبرسانی به شامبراکان، آبرسانی خط انتقال سد کوثرو اصلاح شبکه توزیع آب خیرآباد مهمترین پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی در شهرستان گچساران است.
علوی مدیرکل ورزش وجوانان استان نیز گفت:در شهرستان گچساران ۲۸ طرح ورزشی از محل اعتبارات وزارت نفت، ملی و استانی در حال اجرا است.
جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم گفت:کار آسفالت ۵ روستای تلخاب شیرین، سرآبننیز، آبشیرین، انجیرسیاه و آبچیرک تا چند روز آینده آغاز می‌شود.
به گفته ظفری شهرداردوگنبدان ۳۸ کانال در شهر دوگنبدان وجود دارد که در بارندگی‌های مهر ماه ۲۲ کانال هدایت سیلاب دچار خسارت جدی شد.
انتهای پیام/غ

اجرای 28 طرح ورزشی در گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.