مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل؛

زواید بصری پیرامون پل «هفت چشمه» اردبیل برچیده خواهد شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: زواید بصری و حجم های مازاد پیرامون پل تاریخی هفت چشمه اردبیل برچیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در جلسه ساماندهی حریم پل تاریخی هفت چشمه اردبیل تصریح کرد: در رابطه با جمع آوری و حذف زواید بصری پل تاریخی تاکید جدی داریم.

وی با بیان اینکه حریم پل تاریخی تعیین و ضوابط آن به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است، متذکر شد: در صورت لزوم حتی از طریق دستگاه های ناظر نسبت به ساماندهی اقدام می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: پل هفت چشمه یکی از آثار شاخص دوره صفوی است و به عنوان یکی از المان های میراثی شهر اردبیل شناخته می شود.

فلاحی اضافه کرد: در خصوص مرمت این پل تاریخی نیز مطابق ضوابط اقداماتی صورت گرفته و ساماندهی نیز اثرات قابل توجهی به دنبال خواهد داشت.

وی خواستار همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی در ساماندهی حریم پل تاریخی شد و بیان داشت: صیانت و معرفی آثار تاریخی تنها بر عهده یک دستگاه اجرایی نیست و انتظار ما حمایت سایر نهادها است.

انتهای پیام/ح

ساماندهی حریم پل تاریخی هفت چشمه اردبیل

برچسب ها: مرمت ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.