حمایت هیات بسکتبال خوزستان از تیم‌های حاضر در لیگ برتر

رییس هیات بسکتبال خوزستان از حمایت این هیات برای موفقیت ۳ تیم استان در لیگ برتر بسکتبال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: 3 نماینده خوزستانی حاضر در این فصل لیگ برتر تیم های پتروشیمی بندرامام، پالایش نفت آبادان و پدافند رعد دزفول هستند که امیدواریم با وجود این 3 تیم، قهرمانی لیگ برتر بسکتبال از آن یکی از نمایندگان خوزستان شود.

وی افزود: یک سوم تیم های شرکت کننده در لیگ برتر، خوزستانی هستند  که امسال در رده های سنی پایه جزو برترین های کشور بودیم.

پرنیاک بیان داشت: تیم پدافند رعد دومین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می کند و با توجه به اینکه دیر بسته شد نتایج به نسبت ضعیفی کسب کرده اگر چه می توانست در بعضی مسابقات نتایج بهتری بگیرد. 

رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: مسابقات بسکتبال استعدادهای برتر کشور در رده سنی 12 تا 15 سال با حضور 31 تیم از کل کشور در روزهای 30 آبان تا 8 آذرماه به میزبانی شهرستان های اهواز، امیدیه، ماهشهر و شوشتر برگزار می شود.

پرنیاک عنوان کرد: در 2 سال گذشته گام های بسیار خوبی در مسیر رشد وتوسعه بسکتبال در خوزستان برداشته شده و در سال های آینده شاهد شکوفایی بسکتبال استان و به تبع آن کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/م

توجه و حمایت مسئولان از بسکتبال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.