تولید ویژه برنامه دهه فجر در آبادان

مدیرکل صدا و سیمای مرکزی آبادان گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ دقیقه ویژه برنامه دهه فجر در آبادان تولید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیمای مرکزی آبادان با تشریح ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در ۲ بخش عربی و فارسی گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ دقیقه اثر فاخر فرهنگی و هنری به این مناسبت از صدا و سیمای مرکز آبادان روی آنتن می‌رود.

وی در تشریح ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز آبادان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود:تاکنون یک هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و یک هزار و ۳۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی به همین مناسبت در صدا و سیمای مرکز آبادان تولید شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکزی آبادان به تولید ۱۲۰ نماهنگ، عکس نوشت، موشن گرافی و اینفوگرافی با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:این تولیدات چهار حوزه خبر، صدا، سیما و فضای مجازی را شامل می‌شوند.

دبیقی افزود:در تولید برنامه‌های صدا و سیمای مرکز آبادان توجه خاصی به جسته سازی و تقویت روحیه مطالبه گری جامعه، معرفی نخبگان علمی شده و با بهره گیری از شخصیت‌های برجسته تلاش شده تا تحولایت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گیرند.

وی به تولید برنامه مستند شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس، کارنامه نبض انقلاب، مسیر تعالی به عنوان برنامه‌های فاخر صدا و سیمای مرکز آبادان با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:تا دهه مبارک فجر ۵۰۰ عکس نوشت با موضوع انقلاب اسلامی در مرکز صدا و سیمای مرکز آبادان تولید خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکزی آبادان به تولید ویژه برنامه خاص در خصوص نقش دانشکده نفت آبادان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:در این ویژه برنامه به حضور شخصیت‌های تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی در دانشکده نفت آبادان پرداخته شده است.

انتهای پیام / د

تولید ویژه برنامه دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.