بسته نتایج لیگ ملت های اروپا

بازگشت لاله های هلندی به قدرت با نابودی آلمان/قهرمان جهان از صعود بازماند

دوشنبه شب چند دیدار در رقابتهای لیگ ملت های اروپا برگزار شد که در مهمترین بازی،آلمان و هلند به تساوی دو بر دو رسیدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای لیگ ملت های اروپا، دوشنبه شب چند دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی، تیم ملی آلمان در ورزشگاه گلزن کرشن میزبان تیم ملی هلند بود که این مسابقه با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این مسابقه ژرمن های حذف شده که برای بازگرداندن اعتبار از دست رفته بازی می کردند، خیلی زود و در دقیقه 9 توسط تیمو ورنر با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه، توپ را به گوشه دروازه سیلسن فرستاد و بازی را یک بر صفر کرد. در دقیقه 20 لروی سانه با پاس بلند و زیبای تونی کروس، گل دوم آلمان را نیز با یک شوت از پشت محوطه جریمه و برخورد توپ با مدافع هلند گل دوم را نیز به ثمر رساند.

این نتیجه تا اواخر مسابقه پا بر جا بود اما هلندی ها که هر چه به پایان بازی نزدیک می شدند، فشار را بیشتر می کردند، موفق شدند در دقیقه 85 کینسی پرومس با شوتی دقیقه یکی از گلها را برای لاله های نارنجی جبران کرد. در دقیقه 91 مسابقه نیز فن دایک در شلوغی محوطه جریمه آلمان صاحب توپ شد و گل دوم هلند را وارد دروازه نویر کرد تا در آخرین لحظات مسابقه حکم صعودشان را امضا کند و آنها به جای فرانسه راهی مرحله بعد شوند.

بازگشت لاله های هلندی به قدرت با نابودی آلمان/قهرمان جهان از صعود بازماند

در جدول گروه نخست سطح A بازیها، تیم ملی هلند با هفت امتیاز صدرنشین شد و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شد. فرانسه دیگر تیم این گروه نیز هفت امتیازی است اما به دلیل تفضل گل کمتر نسبت به هلند در رتبه دوم قرار گرفت ؛ قهرمان جام جهانی 2018 کارش را در رقابتهای امسال با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه پایان داد و از صعود بازماند. آلمان نیز که پیش از این قعرنشینی و سقوطش به سطح B قطعی شده بود، دو امتیازی شد و بدون برد کارش را در این رقابتها پایان داد و در سال آینده باید در سطح B رقابتها بازی کند.

در سایر بازی‌ها در گروه اول سطح B، جمهوری چک با برتری یک بر صفر مقابل اسلواکی با تک گل پاتریک شیک مهاجم تیم رم،  باعث سقوط رقیبش به لیگ C شد؛ جمهوری چک با شش امتیاز در رتبه دوم گروه ماند و اوکراین از این گروه راهی سطح A شد.

نبرد دانمارک و جمهوری ایرلند در گروه چهارم لیگ B با تساوی بدون گل به پایان رسید.در این گروه دانمارک به سطح A رفت و ایرلند به سطح C سقوط کرد.

بازگشت لاله های هلندی به قدرت با نابودی آلمان/قهرمان جهان از صعود بازماند

در گروه سوم لیگ C، بلغارستان مقابل اسلوونی به تساوی یکبر یک رسید و نروژ  دو بر صفر در خانه قبرس پیروز شد. همچنین در گروه اول لیگ D، آندورا و لتونی به تساوی بدون گل رسیدند و گرجستان دو بریک از سد قزاقستان گذشت. در گروه چهارم همین سطح، مقدونیه چهار بر صفر جبل‌الطارق را شکست داد و لیختن‌اشتاین و ارمنستان به تساوی دو بر دو دست یافتند.

به این ترتیب با پایان یافتن مرحله گروهی لیگ ملت های اروپای 2018، چهار تیم پرتغال، انگلیس، سوئیس و هلند راهی مرحله نیمه نهایی شدند. قرعه کشی این مرحله سوم دسامبر در دوبلین برگزار می شود.

بازگشت لاله های هلندی به قدرت با نابودی آلمان/قهرمان جهان از صعود بازماند


بیشتر بخوانید:

شکست خانگی ترکیه برابر سوئد / پیروزی کوزوو مقابل مالت

سوئیس 5 - بلژیک 2/صعود شاگردان پتکوویچ با کامبکی رویایی

قهرمان جهان مقابل هلند زانو زد/سقوط آلمان و صعود دانمارک


انتهای پیام/

تساوی هلند و آلمان در لیگ ملت های اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار