نتایج مسابقات لیگ ملت های اروپا

سوئیس 5 - بلژیک 2/صعود شاگردان پتکوویچ با کامبکی رویایی

در ادامه رقابتهای لیگ ملت های اروپا، از ساعت 23 و 15 دقیقه یکشنبه شب، چند دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای لیگ ملت های اروپا، از ساعت 23 و 15 دقیقه یکشنبه شب، چند دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی تیم ملی سوئیس میزبان بلژیک بود که موفق شد با نتیجه پرگل پنج بر دو حریف را شکست دهد.

در این مسابقه که از گروه دوم سطح A بازیها برگزار شد،ابتدا بلژیک به دو گل زودهنگام توسط تورگان هازارد در دقایق 2 و 17 رسید اما سوئیسی ها موفق شدند در همان نیمه نخست کامبک بزنند و با پیروزی به رختکن بروند. ریکاردو رودریگز در دقیقه 26(پنالتی)، هریس سفروویچ 31 و 44 زننده گلهای میزبان در نیمه نخست بودند. در نیمه دوم نیز سوئیس پاپس نکشید و ابتدا در دقیقه 62 الودی نتیجه را چهار بر دو کرد و سپس سفروویچ گل پنج این تیم و سوم خودش را در این بازی در دقیقه 84 به ثمر رساند تا با هت تریک ستاره میدان لقب بگیرد.

با این نتیجه سوئیس نیز مانند بلژیک در جدول این گروه 9 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل بهتر در رتبه نخست گروه قرار گرفت و راهی مرحله بعد شد و بلژیک از صعود بازماند. ایسلند دیگر تیم این گروه بدون امتیاز به سطح B بازیها سقوط کرد.

در سایر بازی‌های یکشنبه شب و از گروه دوم لیگ C رقابت‌ها، مجارستان در خانه دو بر صفر فنلاند را برد و استونی یک بر صفر در زمین یونان به برتری رسید.


بیشتر بخوانید:

ایتالیا صفر - پرتغال صفر /صعود شاگردان سانتوس با تساوی برابر لاجوردی پوشان

قهرمان جهان مقابل هلند زانو زد/سقوط آلمان و صعود دانمارک


انتهای پیام/

نتایج مسابقات لیگ ملت های اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار