حضور بشار اسد در جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) در دمشق + فیلم

رئیس جمهور سوریه در جشن میلاد حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم شرکت کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیروز با حضور در مسجد سعد بن معاذ در دمشق ضمن حضور در نماز جماعت در جشن میلاد حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم شرکت کرد.

محمد عبد الستار وزیر اوقاف سوریه در بخشی از سخنان خود در این مراسم گفت: بشار اسد همانگونه که در جنگ و سیاست بود در اندیشه و دین و فرهنگ نیز همان طور است. او به همت‌ها انگیزه می‌دهد و نو اندیش است و نهاد دینی را تثبیت کرد و با وهابیت و اخوانی‌ها با عزم و اراده جنگید و قاطعانه منابع آنان را خشکاند و بهترین نمونه اسلام را به علما و جوانان ارائه کرد. افراط گری را با میانه روی و اعتدال پاسخ داد و جلوی فریبکاری و مخدوش کردن و تضعیف دین را گرفت. سوریه بهایی را پرداخت که برای حفظ استقلال و محافظت از کرامت ملتش و دفاع از تمامیت ارضی اش از پرداخت آن پشیمان نیست و پاکترین خون‌ها برای حفظ تمامیت ارضی ریخته شد و ارتش عربی دلاور سوریه، والاترین جانفشانی‌ها را کرد. این ارتش با عقیده جنگید و پیروزی را کسب کرد و منافع را محقق کرد و بینی دشمنانش اعم از غرب توطئه گر و برخی اعراب فاجر و تندرو‌های خشونت طلب را به خاک مالید، اما سوریه با ملت و ارتش و رهبرش، قدرتمندانه از این وضع خارج شد و دوست و دشمن را متعجب کرد. سوریه با یک دست با افراطی گری مقابله می‌کند و با دست دیگرش پرچم اسلام را گرفته است و از یک طرف با اعراب خوار و خفیف شده مقابله می‌کند و از طرف دیگر به قومیت عربی و عربی اعتلا بخشیده است.

گفتنی است؛ بنا به روایت اهل سنت 12 ربیع الاول روز میلاد پیامبر اسلام(ص) است.


بیشتر بخوانید: حضور بشار اسد در مسجد جامع الروضه برای اقامه نماز عید قربان + فیلم 


انتهای پیام/
 

حضور رئیس جمهور سوریه در جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
درود بر همه مردم مظلوم سوریه که سال های سختی گزراندند.
بنده خدا آقای بشر شکسته شده و سختی زیادی کشید.
خدا تمام شهدای هم ما رو هم هرکسی که جان شیرین دراین راه داده بیامرزد.
ننگ بر آل سغود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
با تمام وجود این پیروزی مقدس جبهه مقاومت از التاف لاینفک الهیست چه کسی این محبتها را در دل این انسانها کاشت چگونه ایران توانست این پیوندها را مستحکم کند الله اکبر
آخرین اخبار