حضور پررنگ مردم در برنامه‌ها از اهداف متعالی صدا و سیما

مدیر کل صداو سیمای مرکز اصفهان گفت:یکی از اهداف متعالی ما حضور پر رنگ مردم در صدا و سیما است که البته برنامه های مدونی بدین منظور تالیف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام عبدالحسینی مدیر کل صداو سیمای مرکز اصفهان در جریان نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز برگزار شدبا اشاره  به گذشت بیش از سه ماه از تغییر مدیرکل صدا و سیما وبرگزاری جلسات  متعدد به منظور نیل به اهداف اظهار کرد: در این مدت محدود تغییراتی به منظور ابداع در برنامه های شبکه استانی حاصل شد که البته این تغییرات گامی ابتدایی در مسیر نیل به اهداف است.
وی ادامه داد: در حال حاضر از نقاط هدف گذاری شده فاصله داریم به همین منظور با دعوت اندیشمندان و فرهیختگان اتاق های فکر متعدد و شورای راهبردی تشکیل شد که امید داریم سر منشا تحولاتی در صدا و سیمای مرکز اصفهان باشد

عبدالحسینی بیان داشت: در جریان این جلسات و گردهمایی ها گلایه هایی مطرح شد که به حق بعضی از آنها، گلایه های درستی بود.
مدیر کل صداو سیما مرکز اصفهان توضیح داد: یکی از اهداف متعالی ما حضور پر رنگ مردم در صدا و سیما است که البته برنامه های مدونی بدین منظور تالیف شده است.

بهرام عبدالحسینی با یادآوری گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد:برنامه هایی تولید و در جدول پخش قرار میگیرد؛ مطابق اهدافی که در صدا و سیما مرکز اصفهان تعیین شده تلاش داریم از شخصیت های درون استان اصفهان بهره‌مند شویم.
وی به برنامه کارنامه اشاره کرد و گفت: این برنامه  با محوریت بررسی عملکرد استانداران بعد از انقلاب اسلامی است که تا به حال شش استاندار به مرحله تولید و پخش رسیده اند.
مدیر کل صدا وسیما مرکز اصفهان توضیح داد: از دیگر برنامه هایی که به مرحله پخش رسیده است برنامه روایت چهلم و دیگر برنامه هایی است که با محوریت ظرفیت های انقلاب و شخصیت های انقلابی تولید شده است.

معاون خبر صدا و سیما مرکز اصفهان اظهار کرد: : به منظور نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تا به حال بیش از 70 گزارش مستند خبری تولید شده و از ابتدای آذر ماه نیز شیب تولید این دست از برنامه ها افزایش می یابد.

پخش 70 مستند خبر به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

سید محسن طباطبائی در جریان این نشست خبری  گفت: به منظور نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تا به حال بیش از 70 گزارش مستند خبری تولید شده و از ابتدای آذر ماه نیز شیب تولید این دست از برنامه ها افزایش می یابد؛ نظر به پیشرفت های جدی انقلاب اسلامی تا به حال، این مستند های خبری با محوریت دستاورد های شاخص انقلاب تولید و پخش شده است.
وی در پایان تاکید کرد:از دیگر سو بسیاری از این مستند خبر ها از شبکه های سراسری پخش خواهد شد که در دهه فجر انقلاب اسلامی به اوج خودمیرسد.

 

انتهای پیام/س

نشست خبری مدیر کل صدا وسیمای اصفهان درمورد برنامه های صداو سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار