دستور ترامپ برای ممنوعیت اعطای پناهندگی به مهاجران مکزیکی لغو شد

دادگاهی در شهر سان‌فرانسیسکو دستور اخیر رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اعمال محدودیت در پذیرش پناهندگی مهاجران مکزیکی را موقتاً لغو کرد.

دستور ترامپ برای ممنوعیت پناهندگی مهاجران مکزیکی لغو شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، یک قاضی فدرال آمریکا فرمان اجرایی دونالد ترامپ برای ممنوعیت اعطای پناهندگی به مهاجران مکزیکی را به صورت موقت متوقف کرد.

«جان تایگر» قاضی منطقه‌ای شهر سان فرانسیسکو فرمان اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، برای ایجاد محدودیت در پذیرش پنهاجویان غیرقانونی در مرز مکزیک را به صورت موقت متوقف کرد. در حکم این قاضی آمده است: «رئیس‌جمهور نباید قوانین مهاجرت را به گونه‌ای تغییر دهد و  شرایطی را بر پناهجویان تحمیل کند که کنگره آشکارا آن را ممنوع کرده است».

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در روز 9 ماه نوامبر فرمانی مهاجرتی صادر کرد که بر اساس آن درخواست پناهندگی افرادی که از مرز مکزیک به صورت غیرقانونی وارد خاک آمریکا شده بودند، رد می‌شد.

این فرمان رئیس‌جمهور آمریکا با اعتراض گروه‌های مدافع مهاجران مواجه شد واز دادگاه‌های این کشور درخواست کردند که این فرمان دونالد ترامپ را متوقف کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار