نشست اصحاب رسانه با مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی، برنامه‌های این اداره کل به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حمید قربانی جم مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی امروز در نشست خبری با محوریت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران که امروز با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد با بیان اینکه تولید ویژه برنامه‌های جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از دی ماه سال ۹۶ در این مرکز آغاز شد، گفت: برنامه افق روشن (معرفی دستاورد‌ها در استان)، چلچراغ، در مسیر پیشرفت، میز انقلاب، نمایش‌های رادیویی با قصه مبارزان انقلابی، برنامه خیابان انقلاب- پلاک ۴۰، ضربان، کولاک، تب و تاب، صدای روستا، سلام آبادی، در امتداد آفتاب و روز شمار انقلاب از جمله این برنامه هاست.

وی افزود: ویژه برنامه کاروان انقلاب با حضور در ۲۲مدرسه و ویژه برنامه ۷۰ قسمتی کارنامه با حضور مدیران و مسئولان اجرایی استان، نیز روایتگر و منعکس کننده بخش‌هایی از دستاوردها، خدمات و عملکرد نظام، پس از انقلاب اسلامی تا به امروز است.

قربانی جم گفت: تولید مستند تلویزیونی شهدای مدافع حرم، مستند معرفی چهره‌های شاخص و فاخر استان، در کنار استفاده از ظرفیت رادیونما، به مدد معرفی ثمرات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد آن می‌آیند.

وی افزود: ملت ایران در حالی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده، به پیشواز نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب می‌رود که دشمنان، همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفته اند تا مانع ازبرگزاری این جشن بزرگ شوند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صداوسیما از سال ۹۵ تاسیس شد تا نسل‌های جوان در این مدت با شخصیت‌ها و ظرفیت‌های انقلاب آشنا شوند و فعالیت این ستاد، محدود به دهه فجر نیست.

قربانی جم افزود: استفاده از ظرفیت گسترده فضای مجازی برای انعکاس برنامه‌های تولید شده در مرکز استان از روز‌های آینده آغاز خواهد شد.
قربانی جم همچنین از تولید چهار اثر فاخر در واحد شعر و موسیقی با موضوع چهل سالگی انقلاب خبر داد.

انتهای پیام/ط


نشست خبری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی با اصحاب رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.