تولید ۵۰ قسمت مستند فاخر در خراسان‌شمالی

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی از تولید ۵۰ قسمت مستند فاخر در استان تا پایان سال جاری خبر داد.

تولید ۵۰ قسمت مستند فاخر در خراسان‌شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد ، حمید قربانی‌جم مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی با حضور در شصت و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های صدا و سیما بر پایه سه هدف اصلی دنبال می‌شود.

وی ارتقاء تراز شبکه استانی آماده کردن برنامه برای شناساندن بجنورد و استان به کشور و انتقال دوربین‌های صدا و سیما به تک تک نقاط خراسان شمالی ، سه هدف اصلی صدا و سیمای خراسان شمالی است که با قوت در حال پیگیری است.

قربانی‌جم با بیان اینکه شورای اسلامی شهر بجنورد باید از ظرفیت‌های رسانه استانی به نحو احسن استفاده کنند تصریح کرد: شورای اسلامی شهر بجنورد باید در مواجهه با رسانه‌های ملی و شبکه استانی از پیش برنامه‌های تدوین شده داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر باید به شعار شورای شیشه ای، در بین مردم عمل کنند و بیش از پیش مردم حضور آن‌ها را در کنار خود احساس کنند.

سید محسن موسوی نیز در این جلسه با بیان اینکه صدا و سیما امکان حضور نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر برای پاسخگویی به افکار عمومی را فراهم کند، گفت: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر باید در صدا و سیما جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم حاضر شوند.

وی برگزاری میزگرد تخصصی در صدا و سیما را یکی دیگر از برنامه‌های پیشنهادی شورا عنوان کرد و افزود: برگزاری میزگرد توسط اعضای شورا و متخصصین امر می‌تواند به توسعه شهر و رفع مشکلات شهروندان بیانجامد. همچنین صدا و سیما باید برنامه‌هایی در زمینه حاشیه نشینی و بافت فرسوده داشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه شهر بجنورد از سابقه تاریخی و هویتی برخوردار است، گفت: انتظار می‌رود صدا و سیما با توجه به پیشینه و سابقه تاریخی شهر بجنورد برنامه در این زمینه جهت شناساندن این شهر به سایر استان‌ها تدارک ببیند.

ابراهیم امانی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این نشست گفت: امید است کمیسیون فرهنگی شورای شهر در کنار صدا و سیمای استان بیش از پیش به وظایف ذاتی خود از جمله آگاه‌سازی شهروندان به مباحث آموزشی و فرهنگی و همچنین ایجاد بستری جهت ارتقاء کیفیت زندگی مردم، عمل کند.

انتهای پیام / ب 

تولید برنامه‌های مستند در صدا و سیمای خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.