نصب ۳۰ فرستنده دیجیتال در خراسان شمالی

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت:در صورت همکاری استانداری برای تامین زیرساخت در روستاها، ۳۰ فرستنده تلویزیونی امسال نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ حمید قربانی جم مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان، از آمادگی برای افتتاح ۳۰ فرستنده تلویزیونی با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در خراسان شمالی خبر داد و گفت: در صورت همکاری استانداری با توجه به قول مساعد، در صورت تامین زیرساخت در روستاها، این فرستنده‌ها نصب خواهد شد.

وی افزود: نوروز امسال حدود ۴۵ ساعت برنامه زنده تلویزیونی از خارج استودیو، تولید و پخش شد که یک کار قابل توجه و برجسته است.

حمید قربانی جم ادامه داد: ۱۲ ساعت برنامه زنده تلویزیونی از شبکه‌های سراسری سیما پخش شد و ۸۰ ارتباط رادیویی با شبکه‌های رادیویی و مراکز استان‌های سراسر کشور برقرار شد.

وی به انعکاس مطلوب مسابقات کشتی با چوخه هم پرداخت و گفت: نوروز امسال برای اولین بار مسابقات کشتی با چوخه شیروان علاوه بر اسفراین از سیمای استانی نیز پخش شد.

مدیرکل صداوسیمای شبکه اترک با بیان اینکه مسابقات کشتی باچوخه ۱۳ فروردین در بش قارداش بجنورد هم ضبط و همان شب پخش شد، افزود: نوروز امسال پنج مستند کشتی باچوخه از روستا‌های استان نیز ضبط و پخش شد.

قربانی جم ۲۷۰ دقیقه ارتباط تلویزیونی و ۲۵۰ دقیقه ارتباط رادیویی با مناطق عملیاتی راهیان نور از شبکه اترک و ۱۱۰ دقیقه برنامه زنده تلویزیونی از مراسم اعتکاف (برای اولین بار) را از دیگر اقدامات شبکه استانی در این مدت برشمرد.

قربانی جم همچنین از تلاش برای کسب میزبانی خراسان شمالی برای جشنواره بیست و دوم تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صداوسیما در سال ۹۸ خبر داد.

انتهای پیام/آ


پخش برنامه‌های نوروزی در شبکه اترک خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.