سلیمانی: گزارش مالی برای ارائه در مجمع سالیانه آماده است/ فیفا یک ریال به فدراسیون فوتبال نداده است

خزانه دار فدراسیون فوتبال گفت: گزارش مالی برای ارائه در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون آماده شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال ایران، قرار است مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون، آذرماه 97 برگزار شود اما در روزهای گذشته، برخی رسانه ها از احتمال تاخیر در برگزاری مراسم مجمع سالیانه به دلیل آماده نبودن  صورت‌های مالی خبر داده بودند که علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تکذیب و بیان کرد: گزارش مالی آماده شده و حسابرس اظهارنظر کرده است و پیش نویس هم در اختیار ما قرار داده  و مشکلی از این بابت وجود ندارد. 

او افزود: تا جایی که من اطلاع دارم، قرار است مجمع سالیانه سر موعد مقرر و با اختلاف 2-3 روزه برگزار شود، زیرا تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان درگیر اردوها و بازی های تدارکاتی هستند و به دلیل اینکه باید تمامی نفرات حضور داشته باشند، احتمال تاخیر 2-3 روزه وجود دارد امامطمن باشد همه چیز از جمله بحث های مالی و مالیاتی در فدراسیون فوتبال آماده است و مشکلی وجود ندارد. 

خزانه دار فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا پاداش و پول های ایران در فیفا به حساب فدراسیون آمده است یا خیر، گفت: به دلیل برخی مشکلات هنوز پولی از فدراسیون جهانی فوتبال دریافت نکردیم و حتی یک ریال هم نگرفته ایم اما قول دادند که اگر بتوانیم راه های امنی را معرفی کنیم، پول را واریز کنند.

سلیمانی در پایان گفت: مسیر امن را هنوز پیدا نکردیم و راه حل دوم مان کمک گرفتن از وزارت امور خارجه است. 

گفتنی است، فدراسیون فوتبال ایران به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه باید 8 میلیون یورو و ... دریافت کند که هنوز فیفا این مبلغ را به حساب سئول نشین ها ( محل ساختمان فدراسیون فوتبال ) واریز نکرده است.


بیشتر بخوانید:

بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال رفتنی شدند

فغانپور: ادامه کار تاج در فدراسیون فوتبال قطعی است/ مجمع سالیانه آذرماه برگزار می‌شود

فیفا پولی به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نکرده است


انتهای پیام/

اظهارات خزانه دار فدراسیون فوتبال درباره پول های ایران در فیفا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار