فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد؛

اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه محوری همزمان با هفته بسیج در آذربایحان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:بمناسبت هفته بسیج بیش از ۷۰ عنوان برنامه محوری در آذربایحان غربی اجرا می‌شود.

اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه محوری همزمان با هفته بسیج در آذربایحان غربیبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز همزمان با شروع هفته بسیج در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال در  هفته  بسیج امسال بیش از ۱۰۰۰ برنامه درقالب ۷۰ عنوان برنامه محوری در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت ۱۷ شهرستان استان اجرا می‌شود که دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه آغازگر این برنامه‌ها است که امروز صورت گرفت.


 وی در ادامه با اشاره به شعار هفته بسیج امسال را بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت و وحدت و خدمت عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های مختلف با حضور اقشار بسیجی برای گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده است که دیدار فرماندهان بسیجی با امامان جمعه و جماعت، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اعزام بیش از ۱۰۰ اکیپ‌های بهداشتی و آموزشی به مناطق محروم، ویزیت رایگان بیماران، افتتاح نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، اعزام اردو‌های جهادی به مناطق محروم از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان است.


فرمانده سپاه شهدای استان افزود: همزمان با هفته بسیج طرح جهاد روشنایی نیز همزمان باسراسر کشور در استان آغاز می‌شود که در قالب آن ۴۰ نیروگاه خورشیدی ۵ مگاواتی در استان راه اندازی می‌شود.


سردار شهسواری همچنین افزود: در هفته بسیج از ۵۲ پروژه اقتصاد مقاومتی شامل صنایع تبدیلی، پرورش دام‌های سبک وسنگین، کارگاه‌های زودبازده واحداث مسکن و مسجد و... با ۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.


فرمانده سپاه شهدای آذر بایجان غربی با اعلام اینکه بر اساس قرارداد منعقد شده یا کمیته امداد استان احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان با همکاری این دو نهاد در دستورکار قرار گرفته اسب افزود: از این تعداد ۲۵۰ مسکن در حال احداث بوده واز ۷۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند وتعدادی از آن‌ها در هفته بسیج به بهره برداری می‌رسند.


وی تجمع بزرگ بسیجیان در روز آخر هفته بسیج در تمامی شهرستان‌ها را نیز پایان بخش برنامه‌های هفته بسیج در استان عنوان کرد.
انتهای پیام/ح


برنامه‌های هفته بسیج در آذر بایجان غربی

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.