استاندار اردبیل:

امنیت در سایه وحدت و همدلی امکان پذیر است

استاندار اردبیل گفت: لازمه جوامع توسعه یافته و مناطق پیشرفته با امنیت تحقق می یابد و در سایه وحدت امکان پذیر است.

امنیت در سایه وحدت و همدلی امکان پذیر است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل به مناسبت آغاز هفته وحدت در جمع مردم بخش عنبران اظهار داشت: هیچ منطقه ای با نفاق و دشمنی پیشرفت نداشته، بلکه وحدت و همدلی سبب توسعه و راه رسیدن به نقطه اوج است.

وی با بیان اینکه وحدت مسلمین باعث شد که مسلمانان در سوریه در مقابل یورش داعش پیروز شوند گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی وحدت و اتحاد همه مردم باعث شده که حتی یک وجب خاک کشورمان به دست دشمن نیافتد.

استاندار اردبیل وحدت بین مسوولین در استان اردبیل را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در استان اردبیل امنیت نسبت به سایر نقاط کشور دارای رتبه است و این امر با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و هماهنگی و وحدت نمایندگان در مجلس و نماینده دولت در استان باعث افزایش سرمایه گذاری در استان شده است.

بهنام جو در رابطه با پروژه های در دست اجرای این بخش اظهار داشت: برای آب مورد نیاز در بخش صنعت، کشاورزی و شرب برنامه ریزی ۳۰ ساله خواهیم داشت و قطعا با پیگیری های لازم محقق می شود.

وی افزود: پمپاژ و خط انتقال آب شرب از نمین به عنبران تکمیل شده است و به زودی وارد مدار مصرف می شود و این شهر در تابستان قطعی آب نخواهد داشت.

استاندار اردبیل افزود:بهداشت و درمانگاه شهر عنبران با تامین اعتبار لازم در سال های آتی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

بهنام جو تسریع در روند اجرای سد عنبران را یادآور شد و گفت:این سد با ظرفیت یک میلیون مترمکعب آب به منظور تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت با اعتبار قابل ملاحظه در حال احداث است.

وی تسهیلات اشتغال در این بخش را ۴.۵میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار کرد: این منطقه در زمینه گردشگری و صنایع دستی منحصر بفرد است و در صنایع دستی جاجیم و گلیم می تواند در کشور الگو باشد.

استاندار اردبیل سرمایه گذاری در بخش گردشگری را اولویت شهر عنبران بر شمرد و افزود: با توجه به اینکه این منطقه دارای پتانسیل گردشگری بکر و روستاهای سنتی با قابلیت هدف گردشگری است باید سرمایه گذاری در این راستا انجام شود.

انتهای پیام/ح

پمپاژ و خط انتقال آب شرب از نمین به عنبران تکمیل شده است

برچسب ها: امنیت ، هفته وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار