ادامه رایزنی‌های جابری انصاری درباره سوریه در سوئیس

دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان که به سوئیس سفر کرده، با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل و شماری از شخصیت‌‎های معارض سوری درباره بحران این کشور گفت‌وگو کرد.

ادامه رایزنی‌های جابری انصاری درباره سوریه در سوئیسبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین المللی صلح سوریه، که از عصر دوشنبه 27 آبان ماه 97 در سوئیس حضور دارد، دیروز و امروز در دیدارهایی جداگانه با استفان دی‌میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه، و برخی از شخصیت‌های معارض سوری گفت‌وگو و رایزنی کرد.

در این دیدارها، پیرامون حل مشکلات فراروی تاسیس و شروع به کار کمیته قانون اساسی سوریه و برنامه های دور جدید نشست بین المللی صلح سوریه که قرار است، روزهای پایانی هفته آتی در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار شود، رایزنی و تبادل نظر شد.

جابری انصاری هفته گذشته نیز در دیدار از دمشق با بشار اسد رئیس جمهور، ولید معلم وزیر خارجه و برخی دیگر از مقامات سیاسی و امنیتی سوریه در خصوص آخرین تحولات سوریه و مسائل مرتبط با کمیته قانون اساسی این کشور دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار