مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: به دنبال تداوم زمینه‌های موفقیت در ابعاد فنی و غیره در تیم صنعت مس کرمان، این رتبه، به امید خدا تا زمان صعود حفظ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشست هم اندیشی و بررسی مسائل تیم فوتبال مس کرمان با حضور حجت الاسلام توحیدی، مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت ملی صنایع مس ایران، اعضای کمیته ورزش شرکت مس و هیئت مدیره باشگاه، کادر فنی تیم و برخی از عوامل اجرایی آن در محل باشگاه مس کرمان برگزار شد.

در این نشست سرهنگ ابراهیمی، رییس هیئت مدیره باشگاه مس به همراه نادر دست‌نشان سرمربی تیم و برخی دیگر از حاضران در جلسه دیدگاه‌های خود را در ارتباط با ادامه‌ی روند موفقیت تیم فوتبال مس در بازی‌های لیگ یک مطرح کردند.

در ادامه‌ی این جلسه، حجت الاسلام توحیدی، مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت ملی صنایع مس ایران با تشکر و خسته نباشید به عوامل اجرایی و فنی تیم فوتبال مس، به منظور کسب نتایج خوب طی هفته‌های گذشته لیگ یک، بر تداوم نتایج خوب تا رسیدن تیم به هدف صعود لیگ برتر تاکید کرد.

وی گفت: شاید روز اول که من بر این موضوع تاکید کردم بسیاری از بنده گلایه کردند اما امروز با رتبه‌ی تیم در بالای جدول مشخص شد که این حرف بر اساس اعتقاد خودم و توانایی‌های تیم عنوان شده است که با تداوم زمینه‌های موفقیت در ابعاد فنی و غیره، این رتبه به امید خدا تا زمان صعود حفظ خواهد شد .

حجت الاسلام توحیدی با بیان اینکه نتایج و اخبار مرتبط با تیم را به صورت دقیق و با جزئیات دنبال می‌کند و کاملا امور مربوط به این تیم را پیگیر است، افزود: شاید برای برخی این سؤال پیش بیاید که چرا بنده به طور مستقیم با بازیکنان تیم ارتباط ندارم و یا اینکه چرا برای بازی‌های تیم به ورزشگاه نمی آیم، بنده در رابطه با تیم فوتبال مس کرمان به طور حرفه‌ای نگاه می‌کنم و اعتقاد دارم شاید حضور مستقیم ما در کنار مجموعه باعث استرس و یا طرح مسائلی شود و از این رو سعی می‌کنیم از طرق دیگر حضور خود را در کنار شما اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه از انتخاب‌های خود حمایت همه جانبه می کند، تصریح کرد: زمانی که برای انتخاب دست‌نشان به جمع بندی کامل رسیدیم، حمایت از وی و تیم مدنظرشان را به طور کامل در دستور کار قرار دادیم و اکنون هم معتقدیم که با حفظ آرامش و حمایت جدی ارکان باشگاه، قطعاً آرامش تیم هم حفظ خواهد شد.

حجت‌الاسلام دکتر توحیدی با حمایت از هیئت مدیره باشگاه مس کرمان، یادآور شد: باید از زحمات قرایی در سمت سرپرستی باشگاه، تشکر داشته باشم که البته وی هنوز با مجموعه همکاری خود را ادامه می‌دهد و همچنین بر حمایت از هیئت مدیره فعلی باشگاه تاکید کنم که این هیئت مدیره نیز با حمایت کافی از مجموعه تیم فوتبال مس و کادر فنی آن، زمینه تداوم نتایج خوب را حاصل کنند.

وی با آرزوی موفقیت برای تمامی تیم‌های باشگاه مس، به نقش مردم و هواداران این تیم در راه موفقیت باشگاه اشاره کرد و افزود: اگر در کرمان مراقب برخی مسائل باشیم و اجازه ندهیم برخی حواشی در این شهر به تیم لطمه بزند و همانند صحنه‌هایی که در بازی با سپاهان دیدیم که نشان از شور و عشق بی‌نظیر مردم کرمان به تیم فوتبال مس داشت و از تیم حمایت صورت گیرد، مطمئن باشید تیم در داخل زمین خیلی سریع موفقیت‌های خود را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

نشست هم اندیشی و بررسی مسائل تیم فوتبال مس کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار