معاون مدير كل و ريس اداره تعاون كار رفاه اجتماعي شهرستان كاشان باتاکید بر اینکه خرید کالای ایرانی بهترین تقدیر از کارآفرینان عرصه تولید و اشتغال به عنوان سرداران جبهه اقتصادی است از انتخاب یکی از صنعتگران این شهرستان به عنوان کارآفرین برتر استان اصفهان خبرداد.

حسن رمضاني معاون مدير كل و ريس اداره تعاون كار رفاه اجتماعي شهرستان كاشان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:حاج حسين لاجوردي كارفرماي شركت جهان لنت از كاشان یکی از هفت كارآفرین برتر استاني بود كه از وی در دوازدهمين جشنواره تقدير از كارآفرينان برتر استان اصفهان تقدیر ومعرفی شد.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم همزمان با ٢٩ آبان ماه سالروز تصويب قانون كار و هفته جهاني كارافريني در سالن اتاق بازرگاني اصفهان افزود: در این آیین تقدیر که با حضور مسولان عالي رتبه استاني برگزارشد كارت كارآفريني بعنوان معرف و نمادي از كارآفريني به ۷ تقدیرکرد برتر اهدا شد.

به گفته وی، سه نفر از این هفت كارآفرين در بخش كشاورزي، يك نفر در بخش خدمات و سه نفر در بخش صنعت در سطح استاني بودند که یک نفر از آنها از كاشان بود.

رمضاني، در ادامه با اشاره به شرايط خاص اقتصادي كارآفرينان را سرداران جبهه اقتصادي دانست گفت: تمام تلاش ما بايد معطوف به گردش و حركت چرخه اقتصادي واحدهاي توليدي باشد تا شاهد رونق بنگاههاي اقتصادي باشيم.
وی با توجه به شعار سال جاري اظهار داشت: همانطور كه صاحب سرمايه در عرصه توليد سرمايه خود را در معرض ريسك قرار میدهد و مهمتر از آن حتي شانيت اجتماعي خود را به مخاطره مي اندازد آحاد مردم نيز بايد در اين مسير به مقوله مصرف كالاي ايراني بعنوان يك فريضه رفتار کنند.

به گفته وی، بديهي است خروج از ركود تا حد بالايي متاثر از مصرف محصولات نهايي است و رونق فروش و رونق توليد ضامن بقاي اشتغال كارگران عزيز و همشهريان و هموطنان ارجمند مان خواهد بود.

رمضاني، در پایان با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما انعكاس پتانسيل هاي موجود در فضاي كسب و كار و توليد به استان مي باشد گفت: كارآفرينان و كارفرمايان واحدهاي اقتصادي ما هر سال ميتوانند با انتقال اطلاعات خود در سامانه كارآفرينان برتر در اين خصوص مورد سنجش قرار گيرند .

 

انتهای پیام/م

 

کارآفرینان سرداران جبهه اقتصادی کشور هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار