مدیر امور شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد گفت: تسهیلات دریافت وام قرض الحسنه با پرداخت دراز مدت در اختیار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ؛ ناظمی مدیر امور شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد در دیدار علی اکبر رحیمی بافقی، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت:برای آغاز همکاری جدید به ۳۶نفر از آزادگان شرکت سنگ آهن مرکزی تسهیلات ۱۰میلیون تومانی سه ساله پرداخت می‌شود.

ناظمی با اشاره به آغاز همکاری دوجانبه با سنگ آهن مرکزی بافق گفت:در این راستا تسهیلات دریافت وام قرض الحسنه با پرداخت دراز مدت در اختیار کارکنان این شرکت قرار می گیرد.

نعیمی مدیر امور شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد افزود: بیش از ۲ هزار نفر از پرسنل شرکت سنگ آهن در این بانک حساب دارند که انتظار داریم این تعداد افزایش یابد.

نعیمی بانک قرض الحسنه مهر را بانکی مردمی برشمرد و گفت:سال گذشته بانک قرض الحسنه مهر ایران در بافق به عنوان شعبه نمونه کشوری انتخاب شد.

بانک قرض الحسنه بافق شعبه نمونه کشوری

وی با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان جامعه و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر، خاطرنشان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران از بدو تاسیس تا کنون توانسته است در راستای حمایت از اقشار کم درآمد و مساعدت در امر مقدس ازدواج، کارنامه درخشانی را در سنوات گذشته از خود به جای بگذارد.

تشریح برنامه‌هایی در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و گسترش بانکداری اسلامی از دیگر مباحثی بود که از سوی  نعیمی مدیر امور شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.