لیگ دسته ۲ فوتسال؛

مصاف نمایندگان فارس با حریفان

تیم‌های آراد فاخر و شهید رضایی فیروز آباد در هفته چهارم میهمان خواهند بود.

هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در هفته چهارم رقابت‌های دسته ۲ فوتسال مردان باشگاه‌های کشور و از گروه پنجم، تیم آراد فاخر شیراز از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه یک آذرماه میهمان فولاد سیرجان ایرانیان است.

وی بیان کرد: در جدول رده بندی آراد فاخر شیراز با شش امتیاز در مکان سوم و نماینده کرمان هم امتیاز با نماینده فارس و بدلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد.

رییس هیات فوتبال فارس افزود: شهید رضایی فیروزآباد دیگر نماینده فارس در این گروه هم باید رودرروی میزبان خود میبد یزد قرار بگیرد.

 هنرپیشه افزود: در گروه پنجم لیگ دسته ۲ فوتسال مردان، شهید رضایی فیروز آباد و میبد یزد با ۳ امتیاز و برحسب تفاضل گل مکان‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده اند.

در هفته سوم این مسابقات آراد فاخر شیراز ۶-یک مغلوب فولاد زرند ایرانیان شد و شهید رضایی فیروزآباد با شکست ۴-۲ مارون کهگیلویه، به نخستین برد خود دست یافت.

قضاوت دیدار آراد فاخر شیراز و فولاد سیرجان ایرانیان را میلاد مستان و مهدی صادقی بر عهده دارند و بازی شهید رضایی فیروز آباد و میبد یزد توسط علی حفیظی و علیرضا حسن زاده، داوری خواهد شد.

انتهای پیام/چ

مصاف تیم‌های آراد فاخر شیراز و شهید رضایی فیروز آبادبا حریفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار