کی روش باز هم در حاشیه خلیج فارس حاشیه ساز شد/خود درگیری مزمن در جدال با دشمن فرضی!

کارلوس کی روش در روز های اخیر حواشی زیادی برای تیم ملی فوتبال بوجود آورد و دست آخر تمام اتفاقات را به دشمنان داخلی ربط داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ونزوئلا و در نشست خبری بعد از بازی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد مسائل فنی حرف زد اما در پایان باز هم شرایط تیم ملی را اینگونه توصیف کرد:

" ما مسائل داخلی هم داریم که باید حل شود. باید فضای پیرامون تیم ملی مناسب و خوب باشد. فضایی که باید برای تیم ملی وجود داشته باشد الان وجود ندارد. بازیکنان الان می‌جنگند اما خوشحال نیستند از فضایی که در ایران هست. برخی بازیکنان تلقی می‌کنند که این تیم ملی ایران نیست. حمایت محبت آمیز و فضایی که باید از آنها شکل گرفته باشد وجود ندارد"

"بازیکنان من دستاوردهای بزرگی را به رقم زدند. اینطور به نظر می رسد هر چقدر مردم در خیابانها بیشتر پایکوبی کنند برخی افراد علیه ما می شوند. ما سه هفته وقت داریم که این مسائل را حل کنیم. اگر حل نکنیم رقابت در جام ملت ها دشوار خواهد شد."

"تقاضا می کنم از رئیس فدراسیون فوتبال ایران و جناب وزیر محترم ورزش که این مسئولیت را بپذیرند و مشکلات اطراف تیم ملی را حل کنند. امیدوار هستم صحبت هایم پیامی از صلح و درک متقابل و روحیه ای متحد و یگانه داشته باشد. همانطور که رئیس جمهور ایران قبل از جام جهانی فرموند 85 میلیون ایرانی یک تیم و یک ضربان قلب برای ایران. فکر می کنم که برخی افراد روی این که گفتند ضربان قلب درک درستی نداشتند. الان زمان مناسبی نیست برای اینکه خواب باشیم."

کارلوس کی روش در روز هایی که همه اجزای داخلی فوتبال از رسانه و کارشناس گرفته تا مردم کمترین هجمه را نسبت به او ابراز داشته اند باز هم دچار همان توهم 7 ساله شده و هنوز درگیر فرضیات ذهنی است.

کی روش باز هم آسمان و ریسمان را بهم دوخت که یک تساوی با تیم درجه چندم ونزوئلا و کلی  انتقاد از شرایط داخلی فوتبال ایران در مقابل چشم خبرنگاران بین المللی انجام داد.

بارها کارشناسان وطنی گفتند که او دنبال فرافکنی است و به نوعی از مقابله با تیم های بزرگ فرار می کند و  البته محاسن وی نیز در طول 7 سال بارها ارزیابی شده است و نتایج خوب او در جام جهانی بر هیچکس پوشیده نیست.

با دفعات قبل و درگیری های او در ایران کاری نداریم اما اینبار کسی با کی روش و کادر فنی اش کاری نداشت، هرچه خواستند کردند در تمرین تیم ملی با خبرنگار هم برخورد کردند ،نشست خبری هم برگزار کرد و در نشست خبری باز هم مثل همیشه به همه تاختند در حالیکه خود را در همه موارد حق به جانب می دیدند.

کی روش دچار کج فهمی شده است و این موضوع بارها به اثبات رسیده است او در محافل خصوصی هم دائم با توهمات خود می جنگد او دشمن فرضی زیادی را برای خود متصور است و در خواب و بیداری با دشمنان فرضی و جانشینان احتمالی در ستیز است و این در حالی است که بیشترین بها را در فوتبال ایران به او دادند،حق انتخاب با اوست حتی در موارد سرپرستی و مدیر فنی ، او دبیر کل را هم برکنار کرد، کی روش آقای رئیس 7 سال اخیر فوتبال ما بوده است.

کی روش در مستطیل سبز مرد بزرگی است و عزت و شهرت بالایی دارد و به همان اندازه در بیرون چمن سبز یک فرد عادی  و درگیر با حاشیه های خیالی اطرافش است.کی روش به برخی افراد داخلی شب گذشته در یک کشور عربی توهین کرد و این اتفاق خوشایند نبود، کاری که بعد از اخراج بازیکنان پرسپولیس در اردوی امارات انجام داد و بازتاب آن را در کشور های حاشیه خلیج فارس و معاند با ایران دیدید.

اینبار کی روش در قطر باز هم دشمنان داخلی را به رخ کشید و مدعی شد برخی از افراد شادی و پایکوبی مردم به خاطر تیم ملی را نمی پسندند،این ادعا در مورد کشوری است که مردمش برای پرچمش جان می دهند و بارها نشان دادند هیچ موضوعی فراتر از سربلندی ایران نیست.

معتقدیم کارلوس کی روش باید یک روانشناس استخدام کند او و فضای خود ساخته او در تیم ملی در چالش "خود درگیری مزمن" قرار گرفتند و باید  تا شروع جام ملتها این ضعف را از خود دور کنند،کی روش برای فوتبال ما هر چه از لحاظ فنی زحمت کشید در بحث رعایت چارت اداری ،شرح وظایف و روال معقول در فوتبال، سنت شکنی کرده است اما ایرانی ها تا همیشه قدر خوبی ها را می دانند و باز هم از کارلوس برای همکاری این سالها متشکریم..

رفتار این روز های کی روش نیاز به تحلیل کارشناسی دارد و باید بیشتر در مورد چگونگی و چرایی آن بحث کرد.

خود درگیری مزمن کارلوس کی روش/ سرمربی نیاز به روانشناس دارد

 

 

 

 


افاضلی: کی روش به دنبال فرار رو به جلو است/حاشیه های او از درگیری لفظی آغاز و به درگیری فیزیکی مربیانش رسیده است

هومن افاضلی مربی سرشناس کشورمان گفت:کارلوس کی روش در حال حاضر به دنبال فرار رو به جلو است و کار هایی که باید به عنوان یک سرمربی انجام دهد را انجام نمی دهد و به جای آن از توجیه های فراوان برای کم کاری هایش استفاده می کند تا از کنار بسیاری از موضوع ها به آسانی بگذرد.کی روش از حد و حدود بسیاری از مسائل نیز خارج شده است و روز به روز شرایط او بدتر می شود. اشتباهات و کار های زشت و زننده او از مسائل لفظی آغاز شد و حالا حاشیه های او به درگیری های فیزیکی مربیانش رسیده است.حتی به دلیل اینکه به او توهین شده بود معاون دبیر کل فدراسیون فوتبال کشورمان تغییر کرد تا حمایت از او بیشتر از گذشته شود.

کی روش در نزدیکی جام ملت های آسیا2019 به دنبال بهانه برای ناکامی احتمالی تیم ملی ایران است

مربی سابق تیم ملی کشورمان افزود:برخی از مسائل در حاشیه کار های کی روش وجود دارد که با هیچ فکری سازگار نیست. با این حال امیدوارم تا تیم ملی ما در جام ملت های 2019 امارات متحده عربی موفق شود .او حتی در مصاحبه هایش نزدیک به برگزاری مسابقات آسیایی به دنبال جور کردن بهانه های باخت احتمالی تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات است .

افاضلی ادامه داد:کارلوس کی روش می گوید که در استادیوم آزادی امنیت ندارد و لیدر ها و هواداران تیم ها او را تهدید کرده اند اما من تا به حال با چشمانم ندیده ام که چنین کاری را با یک سرمربی انجام دهند. نکته جالب تر این است که اگر کسی او را تهدید کرده ،چرا نامش را نمی گوید تا این موضوع بررسی شده و از فرد خاطی شکایت شود.

خود درگیری مزمن کارلوس کی روش/ سرمربی نیاز به روانشناس دارد

 

 

 

 

اقبالی: کی روش از مدیریت فوتبال در جهت منافع شخصی استفاده می کند

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال درباره رفتار های کی روش اظهار کرد: زمانی که مدیریت ورزش فوتبال کشورمان دچار بحران می شود این موضوع به نفرات پایین تر سرایت می کند و کی روش هم از این مسئله در جهت منافع شخصی خودش استفاده می کند.
او ادامه داد: کی روش از لحاظ رفتاری مسئله ساز شده  و پیشکسوتان فوتبال را زیر سئوال برده است و برخوردش با رسانه ها درست نیست. زمانی که کی روش در رئال مادرید و منچستر یونایتد حضور داشت در کنار مربیان دنیا حق صحبت کردن نداشت اما در ایران احساس قدرت کرده است و از سوی مسئولان فوتبال هم حمایت می شود. او با سابقه مربیگری که دارد باید چارچوب وظایفش را بشناسد و بداند ارتباط با رسانه ها فرمول خاص خود را دارد.


کی روش تک روی می کند /اختلاف کی روش و برانکو به ضرر فوتبال کشور است 

اقبالی بیان کرد: کی روش احاطه لازم را بر بازیکنان تیم ملی دارد و به خوبی آنها را مدیریت می کند. به هر حال او باید بداند که خارج از مستطیل سبز هم باید چگونه ارتباط برقرار کند و البته این موضوع را می داند اما با توجه به شرایط کشورمان از این موضوع سواستفاده کرده و تک روی می کند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: کی روش با رفتارهایی که از خود نشان داده است به نظر می رسد که همه تلاش خود را می کند در فوتبال ایران ماندگار نشود. او برخوردش با برانکو سرمربی تیم پرسپولیس هم خوب نیست و درگیری این 2 مربی به ضرر فوتبال کشورمان است.

خود درگیری مزمن کارلوس کی روش/ سرمربی نیاز به روانشناس دارد

 

 

 

 

 

کربکندی: اگر در جام ملت های آسیا 2019 موفق نشویم باید با کی روش قطع همکاری کنیم

رسول کربکندی سرمربی سابق تیم سپاهان و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اتفاقاتی که در فوتبال ایران رخ داده و می دهد شبیه به هیچ جای دنیا نیست.من هیچ جای دنیا را نمی شناسم که سرمربی تیم ملی با سرمربیان و مربیان لیگ برتری تفاهم و همکاری نداشته باشد.تنها در ایران است که سرمربی تیم ملی برای موفق شدن از تیم های لیگ برتری کمک نمی گیرد. فدراسیون فوتبال در طول سالیان حضور کی روش هیچ تلاشی را برای همکاری او با مربیان ایرانی انجام نداد.در همه جای جهان مربیانی که در یک کشور فعالیت دارند به یکدیگر کمک می کنند.  تعجب می کنم که چرا فدراسیون فوتبال کشورمان جلوی کارهای ناشایست کارلوس کی روش کاری را نمی گیرد.

کارهای کی روش سبب فاصله مردم با فوتبال شده است

وی  ادامه داد:هیچکدام از اتفاقاتی که توسط کی روش انجام شده به نفع فوتبال ایران نیست.او در آستانه بازی های جام ملت های آسیا 2019 کار هایی را انجام می دهد که به ضرر فوتبال ایران است.کارهای کی روش سبب شده است تا فاصله ای میان مردم و تیم ملی فوتبال ایران به وجود آید.

کی روش باز هم در حاشیه خلیج فارس حاشیه ساز شد/خود درگیری مزمن در جدال با دشمن فرضی!

 

 

 

 

 

درخشان: کی روش ثبات رفتاری ندارد و همه مسائل را به تمسخر می گیرد

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال درباره رفتارهای کی روش اظهار کرد: به نظرم کی روش ثبات رفتاری و شخصیتی ندارد و به همه توهین می کند و همه مسائل را به تمسخر می گیرد. انتظارات زیادی از لحاظ فنی و شخصیتی از او داشتیم اما برای فوتبال کشورمان مفید نبوده است.
او ادامه داد: متاسفانه کی روش کارهای ناشایستی انجام می دهد و به همه توهین می کند که این رفتارش درست نیست.  به سرمربی تیم ملی بیش از حد  اختیار داده شده است که هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد و کسی هم جلودارش نیست. او کارهایی انجام می دهد که در شان سرمربی تیم ملی نیست و مسئولان فوتبال هم رفتار او را کنترل نمی کنند.
درخشان بیان کرد: کی روش با هیچ فردی سازگاری ندارد و دستیاران ایرانی اش را از تیم ملی کنار گذاشت. به هر حال صحبت کردن درباره این مربی ارزش ندارد. متاسفانه اختیارات زیادی به سرمربی تیم ملی دادند و او هویت و جایگاهی در فوتبال کشورمان ندارد تا درباره اش صحبت کنیم  و فدراسیون فوتبال باید جوابگوی رفتار کی روش باشد و مانع اقدامات ناشایست او شود.
پیشکسوت فوتبال درباره اختلاف کی روش با برانکو اظهار کرد: برانکو با کی روش کاری ندارد اما سرمربی تیم ملی خودش را به در و دیوار می زند تا با برانکو درگیر شود. کی روش با اظهاراتش درباره برانکو خیلی خوب توانست ذهن مردم را از ناکامی تیم ملی در جام جهانی دور کند. کی روش با رفتارهایش وضعیت نامناسبی را در تیم ملی ایجاد کرده است و با این وضعیت بعید است در جام ملتهای آسیا به موفقیت دست یابیم.
او در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال موفقیت تیم ملی در جام ملتهای آسیا را نمی شود تضمین کرد اما امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و بعد از چندین سال در این رقابتها قهرمان شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
کی روش دوست داشتنی هست و تیم کی روش هم دوست داشتنی ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
داشتن مردی مثل کی روش برای تیم ملی لیاقت میخواد که باعث ناراحتی بعضی ها شده. مردم می خوانش به شما چه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
به خاطر پرسپولیس چطور مردم رو میخوان جلو تیم ملی قراربدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
کی روش ثبات رفتاری ندارد و همه مردم و مسئولین و کشور را به تمسخر گرفته و به ما ریشخند می زند!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
واقعا چرا؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اگر سازمان یا ارگانی دنبال کند در مورد ان دختر بچه مصدوم مهابادی به مشکل فقر اقتصادی هم میرسد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
ان تیم را بالاتر از تیم ملی که سرمایه یه کشور هست میدونید برانکو داره کیروش را خراب میکنه یه تیم ملی داره بهم میریزه به خاطر منافع خودش که رسیدن به تیم ملی هست
Iran (Islamic Republic of)
خضیراوی
۲۱:۲۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
دوستان پرسپولیسی که پست فوتبالیشون در وجود کی روش در خطره
یه عرض دارم
به برانکو حقوق دو سال بهش ندیدن ببینیمآقای ((پروفسور)) موندگاره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۲۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
خسته شدم همش برانکو .کی روش
Iran (Islamic Republic of)
خضیراوی
۲۱:۲۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
8 سال کی روش تو فوتبال ما 20 میلیون دلار ارز آوری کرده
این پولا کجان آقایان کارشناس
کی روش با کسی تعامل نداره بخاطر سرایط بد توسعه فوتبال کشور است
پول زیرساخت ها کجان؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
این متن از طرف پرسپولیسی بود .واقعا نمیدونم بخاطر دو تا سوپر جام قلابی و بازی نکرده چرا انقدر برانکو رو به به چه چه می کنید و به کی روش می تازید .
United States of America
سید
۲۲:۳۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
به قول شما همون دو تا سوپرجام قلابی رو هم که شما ندارید ! با اون همه خرج بازیکنان میلیاردی و با اون همه بازیکن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
جالبه همه کسانی که نطر دادن و عکسشون اینجاست دشمنای درجه یک کیروش هستند !
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۵۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
کسی که این متنو نوشته صد درصد پرسپولیسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
استفلالی ها بخاطر موفقیت های پرسپولیس از کیروش طرفداری میکنند همه ی ما عاشق تیم ملی هستیم واز کارهای کیروش هم خوب خبر داریم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
من خودم پرسپولیسی ام نویسنده مطلب هم پرسپولیسیزبوده
کاملا فضای این چند روز علیه تیم ملی بوده از طرف اکثر پرسپولیسی ها.
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۸:۱۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
فوتبا ل در مقدمه ومتن وپایان بطور کلی حاشیه است وامیدوارم کسی به ان الوده نشود وفقط برای کشور هزینه دارد بدون اینکه درامدی داشته باشد امیدوارم روزی که نزدیک باشد این بازی وسرگرمی بیهوده تیمی ونابود کننده وقت واخلاق جوانان حذف شود واین همه انژی هدر نرود ومصرف رشد وتوسعه کشور شود تا نه بیکاری باشد ونه فقر ونه بدبختی های دیگر
France
ناشناس
۱۷:۵۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
عجب! کسانی که این حرفها رو زدن اندازه تار موی کی روش دستاورد برای فوتبال ایران نداشتن. رسانه ها هم عاشق جنجال.
France
ناشناس
۱۷:۵۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
عجب! کسانی که این حرفها رو زدن اندازه تار موی کی روش دستاورد برای فوتبال ایران نداشتن
France
ناشناس
۱۷:۵۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
عجب! کسانی که این حرفها رو زدن اندازه تار موی کی روش دستاورد برای فوتبال ایران نداشتن
Turkey
محمد
۱۶:۲۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
واقعا این آقا چه گلی به سر ما زده که این همه دنبال قرارداد بستن باهاشن.ونگر و زیدان الان بدون تیم اند ما گیر دادیم به کی روشی که فقط حاشیه بلده خوب درست کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
عجیبه ک همه رسانه ها دست ب دست هم دادن تا کی روش رو زمین بزنن حالا برانکو آبم میخوره همین رسانه ها میگن به به چه زیبا آب خورددرحالیکه برانکوهم موفقیتی ب دست نیاورده توآسیا
Italy
محمد مهدی
۱۶:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
درختی که بارش بیشتره, بیشتر سنگ میخوره. این عزیزانی که به عنوان کارشناس اظهار نظر کردن همه میدونیم هیچ افتخاری و هیچ سمتی مهمی ندارند و بعضی از ما با تجربه ها میدونیم که با چه زد و بندهایی برخی پستها بهشون داده شده. این دوستان کارشناس اگر سواد فنی فوتبالی داشتن ادم دلش نمیسوخت. همین یه فوتبال مونده برای حفظ یکپارچکی و خوشحالی که اونو هم میخوان خراب کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۶:۴۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
محمد مهدی انشالله که روز بروز تجربه ات بیشتر و بیشتر بشه.اما یک سوال. ما با کی روش چهار مرتبه صعود کردیم هر چهار مرتبه رفتیم در مرحله اول برگشتیم.این ضررش خیلی بیشتره تا اینکه اصلا صعود نکنیم.مثل اینکه یک باغ درخت بادام داشته باشی اصلا شکوفه نده صد تا باغبان هم عوض کرده باشی سودی نداشته الان یک باغبان پیدا کرده ای (کی روش)هشت سال پول هنگفت به باغبان داده ای به سفارش اون بهترین سم و کود را با قیمت بالا خریده ای چهار بار شکوفه داده اما قبل از میوه دادن ریخته.اگر این باغبان نبود یک فکر اساسی برای باغ بادامت کرده بودی اما الان به امید این باغبان فقط باید دلمون خوش باشه درختها تا مرز شکوفه پیش میرن.نه این حق فوتبال ما نیست اگر با تجربه بودی با این هزینه هایی که ما داریم برای فوتبال می کنیم متجه می شدی که حق فوتبال ما خیلی بیشتر از اینه.فقط کمی جهانی فکر کن نه از روی تعصب .فوتبال کشور ما نباید این باشه که میریم جام حهانی یگ گل بخودی رقیب به ما شانس میده و بعد دروازه بانمون پنالتی رونالدو را می گیره و ما خوشحال میشیم که دنیا را فتح کرده ایم نه این فوتبال نیست.درسته چند تا ستاره در کشورهای خارجی از فوتبال ما هست اما کدامشون چند فصل پشت سر هم بودند.؟؟من خودم به شخصه معتقدم فوتبال باید دلها را خوش کنه حتی فراتر از ان فوتبال ما مثل فوتبال برزیل و ارژانتین و...باید زبان کشورمون باشه ایا هست؟فعلا سودی که مافیای فوتبال ما دارن از ان می برند یک هزارم ان نصیب مردم و حتی خود فوتبالیستهامون نمی شه.تو با تجربه ای اینرا باید درست بدونی. باکمال عذر خواهی
Italy
محمد مهدی
۱۶:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
درختی که بارش بیشتره, بیشتر سنگ میخوره. این عزیزانی که به عنوان کارشناس اظهار نظر کردن همه میدونیم هیچ افتخاری و هیچ سمتی مهمی ندارند و بعضی از ما با تجربه ها میدونیم که با چه زد و بندهایی برخی پستها بهشون داده شده. این دوستان کارشناس اگر سواد فنی فوتبالی داشتن ادم دلش نمیسوخت. همین یه فوتبال مونده برای حفظ یکپارچکی و خوشحالی که اونو هم میخوان خراب کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
یک بار برای همیشه جلوی این کی روش بایستید یا گزارش مردمی تهیه کنید که چقدر مردم علاقه دارن که کی روش در تیم ملی باشد یا خیر ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اینها خودشون تا حالا چه گلی به سر این فوتبال زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
یک بار برای همیشه جلوی این کی روش بایستید یا گزارش مردمی تهیه کنید که چقدر مردم علاقه دارن که کی روش در تیم ملی باشد یا خیر ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
وقتی یه مربی نمیتونه باید عوض بشه دیگه مربی که با همه سرجنگ داره نمیتونه تیم ملی رو به وفاق و پیروزی برسونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
شما اقایان مربی و کارشناس فوتبال هیچ افتخاری در این فوتبال بدست نیاورده اید و الانم هیچ سمتی در هیچ باشگاهی بعنوان سرمربی ندارید.چطور میتوانید درمورد اقای کی روش که این همه افتخار یرای فوتبال کشورمان بدست اوردند انتقاد تخریبی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
کدوم‌افتخارواقعامتاسفم‌که‌ضدفوتبال( درجام‌جهانی)وتوهین
به‌رسانه‌ها‌ومردم‌میگید‌افتخاربرای‌ایران!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۱۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
کی روش‌تاالان‌توایران‌باچه‌کسی‌تعامل‌داشته...
کدوم‌افتخار‌..توهین‌به‌رسانه‌ومردم‌یاضدفوتبال‌درجام‌جهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
تو رو خدا اينقدر پول بي زبون رو خرج فوتبال نكنيد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۲۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
خوب شدشماعامل سالهای سال ناکامی درفوتبال ایران روبااین گزارشتون کشف کردیدکارلوس کی روش به غیرازاینایی که شماگفتیدمسئول مشکلات اقتصادیم هست اینویادتون رفت بگید.
آخرین اخبار