در جلسه علنی مجلس صورت گرفت؛

موضوع ایاب و ذهاب رایگان مدارس و تغییر رشته نیروهای خدماتی به آموزشی به کمیسیون برنامه ارجاع شد

نمایندگان مجلس ایاب و ذهاب رایگان مدارس و تغییر رشته نیروهای خدماتی به آموزشی را برای بررسی بیشتر به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع دادند.

موضوع ایاب و ذهاب رایگان مدارس و تغییر رشته نیروهای خدماتی به آموزشی به کمیسیون برنامه ارجاع شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وکلای ملت در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 30 آبان‌ماه) در جریان بررسی طرح تنظیم برخی از مقررات مالی اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اجرای مواد 4، 5، 6 و 7 این طرح به کمیسیون برنامه و بودجه موافقت کردند.

مواد ارجاع شده به کمیسیون برنامه و بودجه به شرح ذیل است:

ماده 4_ در اجرای ماده 78 قانون الحاقی برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، مصوب 4 اسفند 1393 وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور موظفند منابع مذکور ماده مذکور را به صورت 3 ماهه از موسسات و بنگاه‌های اقتصادی مربوط گسیل کنند و پس از واریز خزانه برابر موافقت‌نامه‌های مربوط در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار دهند.

ماده 5_ تبصره ذیل ماده (18) قانون الحاق 4 تبصره به ماده 18 قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش مصوب 21 اردیبهشت 1379 ابقاء و تبصره‌های ذیل ماده 5 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مصوب 25 اردیبهشت 1387 لغو می‌شود.

همچنین واژه (تا) از ابتدای بند 3 ماده 13 قانون شوراهای آموزش و پرورش مصوب 26 دی 1372 حذف می‌شود.

ماده 6_ در روستاها و مناطقی که امکان ارائه خدمات آموزشی وجود ندارد وزارت آموزش و پرورش مکلف است وسیله ایاب و ذهاب را تا نزدیکترین محل آموزشی مربوطه به صورت رایگان تأمین کند.

ماده 7_ وزارت آموزش و پرورش مکلف است نسبت به تغییر رشته افراد دارای مدرک کارشناسی و بالاتر از خدماتی به آموزشی اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار