آئین تودیع و معارفه فرماندهی انتطامی آذربایجان غربی برگزار شد

با حضور فرمانده ناجا، آئین تودیع و معارفه فرماندهی انتطامی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سردار ناصر اصلانی فرمانده سابق انتظامی استان آذربایجان غربی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در استان آذربایجان غربی با تلاش‌ها و مجاهدت‌های تمامی نیرو‌های نظامی و انتظامی توانسته ایم امنیت نسبی را برقرار سازیم.

وی ادامه داد: از تمامی مردم شریفی که در این استان به عنوان مشهد الشهدا زندگی می‌کنند طلب حلالیت می‌کنم و این را بیان می‌دارم که برقراری امنیت و پیاده نمودن آرمان‌های شهدا وظیفه ماست.

سردار مسعود خرم نیا فرمانده جدید انتظامی استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: خداوند نعمات بی شماری را در حق بندگانش ارایه داشته که یکی از آنها نعمت امنیت است که برای این نعمت ویژه باید شکر ویژه به جا آورد و آن هم تلاش شبانه روزی در تحقق و برقراری آن است که امروز با تلاش های مجاهدین و شهدا این امنیت برقرار شده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از مردم آذربایجان غربی به عنوان سر ایران تعبیر فرمودند که این ملت طعم نا امنی ها رو در سال های گذشته چشیده اند.

وی گفت: نقش مردم در امنیت یک نقش بی بدیلی است علی رغم اینکه دشمن در تزلزل روحیه مردم سال ها برنامه ریزی می کند، مردم هوشیار تمامی آنها را خنثی می کنند که یک ظرفیت بزرگ در مسیر پیشرفت می باشد.

انتهای پیام/م

برگزاری آئین تودیع و معارفه فرماندهی انتطامی آذربایجان غربی

برچسب ها: اخبار اجتماعی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.