سرپرست استانداری خراسان رضوی :

در مدیریت جهادی توقف معنا ندارد

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: باید همه توان و امکانات را برای کار موثر و خدمت به مردم به کار گیریم.

مدیریت جهادی در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قربان میرزایی سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: باید تمامی ظرفیت‌ها در همه بخش‌ها اعم از دولتی، عمومی و خصوصی برای خدمت موثر به مردم به میدان بیایند.

وی افزود: معاونین و بخش‌های ستادی استانداری، فرمانداران و بخشداران و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای ارائه خدمات مطلوب مبتنی بر برنامه ریزی با شتاب و کیفیت امور را به بهترین نحو به انجام برسانند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: حضور مدیران و دستگاه‌های مردمی در کنار مردم برای درک بهتر مسائل و چالش‌های جامعه باید از طرف این مدیران مورد توجه قرار گیرد.

میرزایی گفت: باید ظرفیت‌های مدنی تقویت شود و برای مشارکت و حضور نظامند مردم در عرصه توسعه و رفع مشکلات خراسان رضوی با برنامه ریزی موثر تمهید شود.

وی افزود: وجود شورای گفت وگوی دولت وبخش خصوصی، خانه احزاب، خانه تشکل‌های غیر دولتی، مجمع مشورتی زنان و جوانان، برگزاری میز‌های گفتگو با جوانان، اقوام، کارگران ظرفیتی ارزشمند است که باید زمینه حضور آنان در میدان عمل به شکلی منطقی و برنامه ریزی شده برای حضور موثر در شرایط کنونی فراهم شود.

سرپرست استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: هر جا مردم خود در حل مسائل و در عرصه عمل حضور داشته اند نتیجه بسیار مطلوب و عملکرد‌ها موفق بوده است و امروزه باید این توان عظیم به عرصه بیاید.

میرزایی گفت: مهمترین اولویت حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال‌های جدید است.

وی افزود: باید ضمن تلاش برای رفع موانع تولید در جهت تحقق رویکرد اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردم نهایت تلاش را به انجام برسانیم.

انتهای پیام // ف. ک


مدیریت جهادی برای کاری موثر در خراسان رضوی

برچسب ها: استانداری ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.