مایکروسافت از پوسته جدید و روشن Windows 10 رونمایی کرد

مسئولان مایکروسافت به تازگی از پوسته یا همان تم جدید سیستم عامل ویندوز 10 رونمایی کردند.

مایکروسافت از پوسته جدید و روشن Windows 10 رونمایی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مایکروسافت قصد دارد در به روزرسانی بزرگ و جدید خود، تم روشن و جذاب جدیدی را برای ویندوز ۱۰ معرفی کند. این تم روز گذشته توسط مایکروسافت در یک نسخه آزمایشی از ویندوز ۱۰ ارائه شد که به نظر می‌رسد قرار است جایگزین تم سفید رنگ حال حاضر ویندوز ۱۰ شود.

در اصل مایکروسافت بنا دارد تغییراتی را در سراسر سیستم اعمال کند و همچنین برای نمایش جلوه‌ای جذاب‌تر از تم جدید خود تغییراتی را در والپیپر پس زمینه معروف ویندوز خود به وجود آورده و آن را روشن‌تر و منطبق‌تر با فضای تم کرده است. این تم جدید و روشن در آوریل سال آینده و برای اولین بار در به روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز ۱۰ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این آپدیت که با کد ۱۹H1 شناخته می‌شود قرار است علاوه بر تم جدید شامل تغییراتی در نرم افزار snipping tool، آپدیت‌هایی در نرم‌افزار پرینت و ارائه ساعت هوشمند برای جلوگیری از ریبوت شدن سیستم شما باشد. از دیگر تغییرات این آپدیت اضافه شدن تم تاریک برای نرم‌افزار one drive است که برای کنترل تنظیم روشنایی صفحه نمایش در سیستم شما تعبیه شده ‌است.

گفتنی است؛ کاربران Windows Insider می‌توانند پیش از عرضه رسمی این آپدیت در اوایل سال آینده میلادی، با نصب و دریافت آخرین نسخه بتای عمومی، این تغییرات را تجربه کنند . همچنین ممکن است که مایکروسافت نسخه بتای آپدیت جدید خود را اندکی زودتر در دسترس برخی کاربران قرار دهد تا از این طریق بتواند باگ‌ها و یا همان اشکالات نرم افزاری آن را شناسایی کرده و در زمان انتشار آپدیت اصلی رفع کند.

در ادامه تصاویر مربوط به پوسته جدید و روشن سیستم عامل ویندوز 10 را مشاهده می‌کنید:

مایکروسافت از پوسته جدید و روشن Windows 10 رونمایی کرد

مایکروسافت از پوسته جدید و روشن Windows 10 رونمایی کرد


بیشتر بخوانید: گوشی پرچمدار دهمین سالگرد سری Galaxy شش دوربین دارد 


انتهای پیام/

 پوسته روشن Windows 10 رونمایی شد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار