سامسونگ بار دیگر از نمایشگر مسطح برای پرچمدار خود استفاده می‌کند

کمپانی سامسونگ تأیید کرده است که برای یکی از مدل‌های Galaxy S10 قصد دارد از نمایشگر مسطح استفاده کند.

سامسونگ بار دیگر از نمایشگر مسطح برای پرچمدار خود استفاده می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی نبود که از معرفی رسمی Galaxy Note 9 گذشته بود و شایعات درباره پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S10 شروع به شکل گرفتن کرد. از همان ابتدا شایعات مشخص کردند که علاوه بر مدل معمولی و مدل پلاس Galaxy S10، این گوشی هوشمند یک مدل دیگر هم خواهد داشت. همه منابع خبری حدس زده بودند که مدل ارزان‌تر این پرچمدار یک گوشی خواهد بود که مانند گوشی‌های قبلی سامسونگ، صفحه نمایشی مسطح دارد. سامسونگ به تازگی تأیید کرده است که این شرکت قصد دارد یکی از مدل‌های Galaxy S10 را با نمایشگر مسطح بسازد.

کمپانی کره‌ای سامسونگ در حال آماده کردن نسل بعدی نمایشگرهای OLED است که به نام M9 شناخته خواهد شد و در Galaxy S10 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بر اساس گزارش‌هایی که از این کمپانی منتشر شده، چندین مورد درباره تغییر مواد شیمیایی مورد استفاده در این نمایشگرها دیده می‌شود که باعث تغییر برخی جزئیات در نمایشگر سه مدل آن خواهد شد. سامسونگ در نظر دارد یک مدل Galaxy S10 را با صفحه نمایش مسطح معرفی کند که اندازه آن هم 5.8 اینچ خواهد بود. در کنار این مدل، یک گزینه 5.8 اینچی با کناره‌های خمیده هم وجود خواهد داشت. بالاترین نسخه Galaxy S10 نمایشگری خمیده به اندازه 6.2 اینچ خواهد داشت.

همانطور که پیش از این گفته شد، سامسونگ برای تولید صفحه نمایش‌های جدید خود قصد دارد از مواد شیمیایی جدیدی استفاده کند. به همین منظور این شرکت سراغ تأمین‌کنندگان جدیدی رفته است و با کمپانی‌های جدیدی به منظور استفاده از مواد شیمیایی ارگانیک برای زیر پیکسل‌های قرمز، سبز و آبی در حال همکاری است. این مواد شیمیایی برای نسل M9 استفاده می‌شوند و جای مواد اولیه شیمیایی نمایشگرهای M8 را خواهند گرفت. صفحه نمایش M8 برای Galaxy S9 و Note 9 استفاده شده بود.

حتما می‌دانید که اپل برای تولید نمایشگرهای آیفون‌های خود با کمپانی سامسونگ همکاری می‌کند. نکته جالبی که این گزارش مشخص کرده این است که مواد شیمایی مورد استفاده برای نمایشگرهای آخرین مدل‌های آیفون اپل با نام خاص LT2 شناخته می‌شوند. این می‌تواند تفاوت میان AMOLEDهای ساخته توسط سامسونگ برای گوشی‌های سری گلکسی و آیفون باشد.

در وبسایت‌های مختلف، دو طرح از نمایشگرهای متفاوتی که برای سری Galaxy S10 در نظر گرفته شده است، به اشتراک گذاشته شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را از نظر بگذرانید.

سامسونگ بار دیگر از نمایشگر مسطح برای پرچمدار خود استفاده می‌کند

سامسونگ بار دیگر از نمایشگر مسطح برای پرچمدار خود استفاده می‌کند


بیشتر بخوانید: احتمال تولید سامسونگ Galaxy Note ۱۰ با نمایشگر ۴K


انتهای پیام/

سامسونگ یکی از مدل‌های Galaxy S10 را با نمایشگر مسطح تولید می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار