فاش شدن اطلاعات محصول جدید آنر یک روز پیش از رونمایی رسمی +تصاویر

اطلاعات جدیدترین محصول آنر،Honor 10 Lite شامل مشخصات کامل و رندرهای رسمی یک روز پیش از رونمایی رسمی، فاش شد.

فاش شدن اطلاعات محصول جدید آنر یک روز پیش از رونمایی رسمی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زمان به سرعت می‌گذرد و فردا روز طرفداران آنر است. گوشی هوشمند Honor 10 Lite تا کمتر از چند ساعت دیگر معرفی می‌شود. بسیاری از  اطلاعات این تلفن همراه از طریق تبلیغات و سایت‌ها فاش شده است. در یک سری از  تصاویر منتشر شده تنها پنل پشتی این گوشی موبایل مشخص است. 

آنر فردا یک گوشی جدید از محصولات جذابش را به طور رسمی رونمایی می‌کند. قبل رونمایی این تلفن همراه ما از طریق TENAA مشخصات آن را می‌دانیم. نام تلفن هوشمند Honor 10 Lite است. این گوشی فقط در صفحه حمایتی China Telecom با مشخصات کامل و رندرهای رسمی معرفی شده است. در این سایت ما تغییراتی در ظاهر این محصول مشاهده می‌کنیم. به جای گاردیانی که هفته گذشته در یک تبلیغ در تلویزیون چین مشاهده کردیم در این سایت پشت آن را با یک رنگ آبی مشاهده می‌کنیم.

فاش شدن اطلاعات محصول جدید آنر یک روز پیش از رونمایی رسمی +تصاویرفاش شدن اطلاعات محصول جدید آنر یک روز پیش از رونمایی رسمی +تصاویر

بسیاری از جزئیات Honor 10 Lite به دلیل تبلیغات شناخته شده است، اطلاعاتی مانند اندازه و رزولوشن آن. ما از این که به جای USB-C که در ویدیوی تبلیغاتی آن را مشاهده کردیم، گوشی دارای میکرو USB باشد ناراحت خواهیم شد. مشخصات دیگر فاش شده این تلفن همراه شامل چیپست Kirin 710، حداقل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. EMUI 9.0 مبتنی بر Android Pie است و باتری 3400 میلی آمپر ساعت است. مشخصات این تلفن تا به الان راضی کننده است. اما باید دید تغییراتی برای رونمایی اعلام خواهد شد یا خیر؟ امیدواریم حتی اگر قرار باشد تغییری اعمال شود برای بهتر کردن آن باشد نه ایجاد یک ضعف جدید.

فاش شدن اطلاعات محصول جدید آنر یک روز پیش از رونمایی رسمی +تصاویرفاش شدن اطلاعات محصول جدید آنر یک روز پیش از رونمایی رسمی +تصاویر

مراسم رونمایی Honor 10 Lite در روز 21 نوامبر در پکن، چین برگزار می‌شود. این رویداد اتفاقی است که آخرین اطلاعات ناشناخته مانند قیمت و در دسترس بودن این گوشی را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

اطلاعات پیش از رونمایی آنر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار