استاندار آذربایجان غربی:

نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی تامین امنیت در کشور مطرح است

استاندار آذربایجان غربی گفت:نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی تامین امنیت در کشور مطرح است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،شهریاری استاندار استان آذربایجان غربی در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان گفت:نیروی انتظامی رکن اصلی امنیت داخلی کشور است.

وی افزود: نیروی انتظامی امروز به پختگی و بلوغ کامل رسیده و نقش بسیار تاثیرگذاری در حفظ و ارتقای امنیت و پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی بویژه مبارزه با عرضه و تقاضای مواد مخدر دارد.

مقام عالی استان ادامه داد: امروز نیروی انتظامی در بسیاری از عرصه ها وظایف سنگینی دارد بویژه در شرایط کنونی که فناوری های نوین ارتباطی و فضای مجازی وارد زندگی مردم شده وظیفه نیروی انتظامی سنگین تر شده است.

شهریاری افزود: نیروی انتظامی در عرصه پیشگیری و مقابله با جرائم سایبری و آسیب های فضای مجازی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است، اگرچه به لحاظ برخورداری از برخی امکانات، کمبودهایی وجود دارد اما قطع یقین با تدابیر مسئولان ذیربط، تمامی کمبودها و کاستی ها جبران خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بحث مقابله با آسیب های اجتماعی نباید تمام وظایف را به نیروی انتظامی محول کنیم بلکه برای پیشگیری و مقابله همه جانبه و موثر با آسیب های اجتماعی که ریشه آن هم بیشتر به مسائل اقتصادی برمی گردد باید تمامی نهادها، دستگاه ها و ارگان ها و بویژه خود مردم پای کار بیایند و همکاری کنند.

شهریاری تصریح کرد: بی تردید با بهبود اوضاع اقتصادی، امنیت اجتماعی نیز پایدارتر خواهد شد لذا باید در جهت توسعه و رونق اقتصادی هر کاری که از دستمان بر می آید انجام دهیم.

وی در ادامه از خدمات و زحمات سردار اصلانی در طول دوره فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی و دبیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قدردانی و با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل نمود.

شهریاری همچنین برای سردار خرم نیا فرمانده جدید انتظامی آذربایجان غربی آرزوی توفیق نمود.

انتهای پیام/م

 

برگزاری آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان

برچسب ها: پلیس ، اخبار اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.