وزیر سابق اطلاعات مطرح کرد؛

انسجام ملی، عامل شکست تحریم‌های ظالمانه استکبار

وزیر سابق اطلاعات در رشت گفت: انسجام ملی می‌تواند تحریم‌های ظالمانه استکبار را مثل همیشه با شکست مواجه کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات امروز در مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهدای صالحین بسیج کشور در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس رشت گفت: انسجام ملی مردم و مسئولان می‌تواند تحریم‌های ظالمانه استکبار و دشمنان انقلاب را مثل همیشه با شکست مواجه کند.

وی بر لزوم هوشیاری هر چه بیشتر مسئولان کشور مقابل استکبار جهانی به ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل تاکید کرد و افزود: مسئولان باید در مذاکرات بین المللی و روابط سیاسی دقت بیشتری داشته باشند تا توطئه‌های دشمن خنثی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان شبانه روز در تلاشند تا جوانان را از رشادت‌های شهدا دور کنند و این ایستادگی در مقابل ظلم را کمرنگ و نادرست جلوه دهند و جوانان باید با هوشیاری و بصیرت و پیروی از سخنان رهبر انقلاب این توطئه‌ها را خنثی کنند.

شهیدان سردار هدایت درویشوند، بسیجی دانش آموز سید محمد فلاح عباسی و طلبه شهیده زهرا دقیقی نخستین شهدای صالحین کشور بودند که ۱۷ آبان سال ۱۳۹۰ در حادثه تروریستی بمب گذاری در کشور عراق به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ع

لزوم هوشیاری هر چه بیشتر مسئولان کشور مقابل استکبار جهانی

برچسب ها: شهدا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.