تاخت و تاز دشمن برای شبه افکنی میان جوانان

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دشمنان به دنبال شبه افکنی میان جوانان هستند و باید جلوی تاخت و تاز دشمن را بگیریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در دومین همایش ائمه جمعه گیلان گفت: دشمنان قسم خورده کشور به دنبال شبه افکنی میان جوانان هستند و برای اینکه در این میدان جلوی تاخت و تاز دشمن را بگیریم باید به شیوه‌های نوین تبلیغ معارف دینی و دانسته‌های جدید مجهز شویم.

وی بر لزوم تبیین معارف دینی در تریبون‌های نماز جمعه تاکید کرد و افزود: امامان جمعه مروجان اصلی دین و معارف الهی هستند و در این راه باید تلاش مجدانه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امامان جمعه را ملجا و امید مردم دانست و گفت: مردم امامان جمعه را امین خود می‌دانند و مشکلاتشان را با آن‌ها در میان می‌گذرانند و ائمه جمعه هم باید این مشکلات را به گوش مسئولان برسانند.

آیت الله رسول فلاحتی بر کوتاه و موجز بودن خطبه‌های نماز جمعه، پرهیز امامان جمعه از جناح بازی‌های سیاسی، طرح و بررسی مشکلات، حضور مسئولان در نمازجمعه برای پیگیری مطالبات مردم و راه اندازی ایستگاه‌های ویزیت رایگان نماز گزاران نیز تاکید کرد.

همچنین مصطفی سالاری استاندار گیلان هم با اشاره به نقش امامان جمعه در حل مشکلات مردم گفت: امامان جمعه پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و با بیان مشکلات مردم به مدیران اجرایی نقش اثر گذاری در حل مسایل و مشکلات اجتماعی دارند.

وی بر ضرورت تقویت اتحاد، همدلی و انسجام ملی در زمان کنونی تاکید کرد و افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه اقتصادی استکبار، می‌توانیم با تعامل و همدلی این توطئه را خنثی کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم حق انتقاد دارند تصریح کرد: در برابر انتقاد مردم شکیبا و در جایگاه مسئولیت خود پاسخگو باشیم.

 

انتهای پیام/م.ع

تلاش دشمن برای شبه افکنی میان جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.