در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اجرای اردوی یک روزه بسیج دانشجویی در مناطق محروم

گروه جهادی شهید همت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در اردوی یک روزه به شهرستان پاکدشت به ارائه خدمات توانبخشی به مردم پرداختند.

//اجرای اردوی یک روزه بسیج دانشجویی در مناطق محرومعلی برهانی، مسئول گروه جهادی شهید همت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برگزاری اردوهای یک روزه بسیج دانشجویی دانشگاه توانبخشی و علوم بهزیستی، اظهار کرد: اولین اردوی، گروه جهادی شهید همت بسیج دانشجویی در راستای ارائه‌ خدمات جامع توانبخشی-اجتماعی به محله‌ شن و ماسه‌ شهرستان پاکدشت اعزام شد و با استقرار در آموزشگاه حضرت مریم به اهالی آن منطقه خدمات رایگان ارائه داد.

وی افزود: در این طرح خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ارتوپد فنی، شنوایی شناسی، مددکاری اجتماعی، روانشناسی بالینی "کودک و بزرگسال"، مشاوره خانواده  و مشاوره تحصیلی به مراجعان ارائه شد، همچنین دانشجویان رشته رشد و پرورش با فراهم آوردن فضایی تحت عنوان "اتاق بازی کودک" شرایطی را برای شادی کودکان مهیا نمودند.

مسئول گروه جهادی شهید همت بیان کرد: دانشجویان مددکاری اجتماعی در یک طرح هماهنگ به شناسایی و ارزیابی منطقه، مسائل و مشکلات اجتماعی آن پرداختند و در ادامه، خدمات مددکاری اجتماعی توسط دانشجویان این رشته به خانواده‌های نیازمند تشریح شد و بعد از ارزیابی سعی شد که خدمات مورد نیاز آن‌ها منبع یابی و معرفی به سازمان‌های ذیربط انجام شود.

وی تصریح کرد:  ۸۰ نفر در غالب تیم اجرایی و تیم درمان در این اردوی یک روزه شرکت داشتند و در حدود ۳۰۰ نفر از خدمات ما استفاده کردند.

برهانی در پایان گفت: امیدواریم که با همکاری سازمان‌ها و مسئولان، برنامه ریزی‌های کلان و سیاست گذاری‌هایی برای تجمیع خدمات و ارائه بهتر و موثرتر خدمات انجام پذیرد.

انتهای پیام/

برگزاری اردوی جهادی یکروزه در پاکدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار