مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم عنوان کرد؛

مردم در خصوص سبد کالا مراقب افراد سودجو باشند

کاویانی گفت:مردم عزیز برای ثبت نام یا کسب اطلاعات به هیچ سامانه‌ای کدملی یا شماره کارت یا رمز دوم ارسال نکنند و مراقب افراد سودجو باشند.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به عدم لزوم ارسال کد ملی افراد برای کسب اطلاعات در خصوص سبد کالا گفت: با توجه به متمرکز بودن اطلاع رسانی از طریق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، هیچ نیازی به مراجعه حضوری افراد یا ارسال کدملی و دیگر مشخصات نیست.

کاویانی ضمن تاکید بر این مطلب که تا دو هفته آینده گروه‌های مختلف توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اطلاع رسانی خواهند شد افزود: اگر بعد از دو هفته افرادی که کم درآمد باشند، مشمول این طرح نشده بودند می‌توانند با مراجعه به سایت‌های سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی ره نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. ضوابط دریافت سبد کالا برای افراد کم درآمد نیز بعداً از طریق این وزارت اعلام خواهد شد.

کاویانی همچنین گفت: مردم عزیز برای ثبت نام یا کسب اطلاعات به هیچ سامانه‌ای کدملی یا شماره کارت یا رمز دوم ارسال نکنند و مراقب افراد سودجو باشند. اطلاع رسانی به صورت تدریجی و از طریق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام میشود.

کاویانی در پایان تصریح کرد: سهمیه بندی خانوار مشمول طرح حمایت غذایی آبان ۱۳۹۷ به این شکل است که خانوار‌های یک نفره مبلغ ۱۰۰ هزارتومان، ۲ نفره ۱۵۰ هزارتومان و ۳ نفره ۲۰۰ هزار تومان، ۴ نفره ۲۵۰ هزارتومان و ۵ نفره و بالاتر ۳۰۰ هزارتومان دریافت خواهند کرد.

یادآور میشود سبد کالای مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره و سازمان بهزیستی و همچنین صندوق بازنشستگی کشوری و لشگری در حال توزیع می‌باشد که این افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سازمان حمایتی خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ت

مردم مراقب افراد سودجو در خصوص سبد کالا باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.