اختیاراتی که به استاندار داده می شود متناسب با توقع مردم نیست

امام جمعه کرمان گفت: اختیاراتی که به استاندار داده می شود متناسب با توقع مردم نیست دولت باید کمک کند تا استاندار بتواند با همان نگاهی که مردم دارند خدمت کند.

اختیاراتی که به استاندار داده می شود متناسب با توقع مردم نیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان درمراسم معارفه استاندار کرمان گفت: سه ویژگی استاندار سابق کرمان رزمنده بودن و مجاهدت های وی در دوران دفاع مقدس ،مجاهدت در جنگ اقتصادی  واز سویی نگاه متعادل به استان بود.

وی افزود: ویژگی سوم وی نگاه بلند وی به مسائل بود که موفق شد دوران مدیریت موفقی در استان داشته باشد.

امام جمعه کرمان ضمن تبریک به استاندار جدید گفت: سطح علمی وسطح فهم و دانش بالای وی ویژگی و قابلیت بالایی برای ایشان است و از سویی کرمان را خوب می شناسد که از امتیازات و محاسنی است که درماموریت استانداری بسیار ارزشمنداست وخدمت وی در وزارت کشور نیزمزید بر علت برای انتخاب درست ایشان است.

وی بیان کرد: موانع متعددی برسر راه کسی که مسئولیت بالایی دارد قراردارد مانند تقاضاهای غیرمنطقی گروه ها و گرایش های مختلف که باعث کندشدن کارمی شود .

حجت الاسلام علیدادی افزود: اختیاراتی که به استاندار داده می شود متناسب با توقع مردم نیست دولت باید کمک کند تا استاندار بتواند با همان نگاهی که مردم دارند خدمت کند.

وی تصریح کرد: منابع دولتی محدودی دراختیار استاندار است این هابخشی از موانعی است که حرکت راکند می کند.

وی اظهارداشت استان را باید با نگاه فیلسوفانه اداره کرد با این نگاه هرکسی قوی تر و با برنامه تر بود مورد قبول واقع می شود.

وی گفت: در کنار ظرفیت های کشوری بخش خصوصی می تواندخیلی از مشکلات حل و به حل مشکل کمک کند باید به این بخش توجه بیشتر شود تادر کنار استاندار درپیشرفت سهم داشته باشد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.